Publicaciones en las que colabora con JOSE RUIZ NAVARRO (38)

2019

  1. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2018/2019

    Servicio de Publicaciones de la Universidad de Cádiz

  2. Why not now? Intended timing in entrepreneurial intentions

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 4, pp. 1221-1246

2018

  1. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2017/2018

    Servicio de Publicaciones de la Universidad de Cádiz

2017

  1. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2016

    Global entrepreneurship monitor. Andalucía

2016

  1. Entorno y emprendimiento de alto potencial: La valoración de los expertos

    El papel del contexto en la acción emprendedora (K & L), pp. 92-115

  2. Entrepreneurship and strategies for economic development

    Small Business Economics, Vol. 47, Núm. 4, pp. 835-851

  3. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2015

    Global entrepreneurship monitor. Andalucía

2015

  1. Global entrepreneurship monitor versus panel study of entrepreneurial dynamics: comparing their intellectual structures

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 11, Núm. 3, pp. 571-597

  2. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2014

    Global entrepreneurship monitor. Andalucía

  3. Las condiciones del entorno emprendedor y el desarrollo económico: un análisis de los países gem

    Revista de economía mundial, Núm. 41, pp. 181-212

2014

  1. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2013

    Global entrepreneurship monitor. Andalucía

2013

  1. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2012

    Global Entrepreneurship Monitor. Andalucía

2012

  1. Determinants of Hotels and Restaurants entrepreneurship: A study using GEM data

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 31, Núm. 2, pp. 579-587

2011

  1. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2010

    Global entrepreneurship monitor. Andalucía, pp. 132

2010

  1. Global Entrepreneurship Monitor: informe Ejecutivo 2009 - Andalucía

    Servicio de Publicaciones

  2. La tecnología y la innovación como base de creatividad de las empresas culturales

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 2, pp. 99-110

  3. What you know or who you know? The role of intellectual and social capital in opportunity recognition

    International Small Business Journal, Vol. 28, Núm. 6, pp. 566-582