Publications (174) Publications auxquelles un chercheur a participé

2023

  1. Causal propensity as an antecedent of entrepreneurial intentions

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 19, Núm. 2, pp. 501-522

  2. Determinants of BPMS use for knowledge management

    Journal of Knowledge Management, Vol. 27, Núm. 11, pp. 279-309

  3. El futuro del turismo en Andalucía

    Dykinson

  4. El impacto de la experiencia enoturística en las motivaciones y el consumo del vino

    El consumidor de vino y el enoturismo en la provincia de Cádiz (Dykinson), pp. 103-136

  5. Evolution of entrepreneurship research in the food sector: a bibliometric review

    British Food Journal, Vol. 125, Núm. 5, pp. 1537-1558

  6. Evolution of the literature on social responsibility in the tourism sector: A systematic literature review

    Research Anthology on Business Law, Policy, and Social Responsibility (IGI Global), pp. 753-770

  7. Impact of effectual propensity on entrepreneurial intention

    Journal of Business Research, Vol. 157

  8. La accesibilidad, la gran desconocida: "la Andalucía victoriana" una ruta patrimonial ejemplo de oferta turística accesible

    El futuro del turismo en Andalucía (Dykinson), pp. 293-319

  9. Las píldoras formativas en la enseñanza universitaria española. ¿Una herramienta válida y complementaria?

    Recorridos didácticos de las ciencias sociales y humanas: La cultura que nos da forma (Dykinson), pp. 668-683

  10. Macaúba’s world scenario: a bibliometric analysis

    Biomass Conversion and Biorefinery, Vol. 13, Núm. 4, pp. 3329-3347

  11. Organizational support for work-family life balance as an antecedent to the well-being of tourism employees in Spain

    Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol. 57, pp. 117-129

  12. Ruta “Cádiz victoriano”: El patrimonio de influencia británica como producto turístico accesible de la provincia de Cádiz

    Journal of Tourism and Heritage Research: JTHR, Vol. 6, Núm. 2, pp. 44-62

  13. Smart tourism destinations really make sustainable cities: Benidorm as a case study

    International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 1, pp. 51-69

  14. The conceptual bibliometric analysis applied to the tourism‑culture binomial 1995‑2020

    Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 21, Núm. 1, pp. 53-67

  15. The effect of the wine tourism experience

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 29

  16. Thirty years of research on high-growth entrepreneurship: bibliometric overview of its H-Classics

    El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 3

  17. Web accessibility and inclusivity of tourist destinations at social media management. An intercultural analysis of Andalusia and Northern Morocco

    Universal Access in the Information Society