Departamento
Didáctica
Publicaciones (93) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
A Prática Teórica como Ação Comunicativa
New Trends in Qualitative Research, Vol. 5
-
A Prática na Investigação Qualitativa Experiências de Grupos de Investigação - La Práctica en Investigación Cualitativa Experiencias de Grupos de Investigación
New Trends in Qualitative Research, Vol. 5
-
APRENDIZAJE-SERVICIO CRÍTICO EN LA FORMACIÓN INICIAL DEL PROFESORADO A TRAVÉS DE UN ITINERARIO CURRICULAR
HOLOS, Vol. 37, Núm. 2, pp. 1-20
-
Actividad arqueológica en el área 1 de Portopalo (sondeos 1, 3, 5, 7 y 9)
HEROM. Las cetarias helenísticas y romanas de Portopalo. Primeros apuntes interdisciplinares, pp. 235 - 302
-
An inclusive pedagogy in Arts and Humanities university classrooms: What faculty members do
Arts and Humanities in Higher Education, Vol. 20, Núm. 1, pp. 21-41
-
Applying an Evolutionary Approach of Risk-Taking Behaviors in Adolescents
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
CRITICAL SERVICE-LEARNING IN PRE-SERVICE TEACHER TRAINING THROUGH A CURRICULAR ITINERARY
HOLOS, Vol. 37, Núm. 2
-
Carta de amor esperanzada
Gaditana-logía, Vol. 1, Núm. 1, pp. 21-25
-
Celebrando el encuentro
Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 2, Núm. 2, pp. 1-2
-
Ciberbulying homofóbico en Educación Primaria: hacia una escuela libre de homofobia
Hachetetepé: Revista científica de Educación y Comunicación, Núm. 23, pp. 2202
-
Comparative study of the degree of intercultural sensitivity between students in bilingual and traditional education
International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies, Vol. 17, Núm. 1, pp. 43-50
-
Comprehensive nanoscopic analysis of tungsten carbide/Oxygenated-diamond contacts for Schottky barrier diodes
Applied Surface Science, Vol. 537
-
Consecuencias del COVID-19 en los centros educativos en función de su contexto socioeconómico y titularidad
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 421-462
-
Critical thinking of psychology students: A within- and cross-cultural study using Rasch models
Scandinavian Journal of Psychology, Vol. 62, Núm. 3, pp. 426-435
-
Del mar a la tumba: hallazgos de utensilios de pesca en las necrópolis de Gadir/Gades
Cuadernos de Prehistoria y Arqueología de la Universidad Autónoma de Madrid (CuPAUAM), Vol. 47, Núm. 1, pp. 247-285
-
Desarrollo de prácticas de “liderazgo exitoso” en la dirección escolar: Teoría fundamentada a partir del testimonio de directores escolares en Andalucía, España
Perfiles educativos, Vol. 43, Núm. 174, pp. 77-92
-
Development of a questionnaire for assessing Spanish-speaking students' understanding of the nature of models and their uses in science
Journal of Research in Science Teaching, Vol. 58, Núm. 6, pp. 852-878
-
Dislocation generation mechanisms in heavily boron-doped diamond epilayers
Applied Physics Letters, Vol. 118, Núm. 5
-
Educación inclusiva hoy: sentido y sensibilidades. Entrevista a Ángeles Parrilla
Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 2, Núm. 1, pp. 226-230
-
Education for Sustainable Development in Spanish engineering degrees. Case study
Journal of Cleaner Production, Vol. 294