Publicaciones (93) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A Prática Teórica como Ação Comunicativa

    New Trends in Qualitative Research, Vol. 5

  2. A Prática na Investigação Qualitativa Experiências de Grupos de Investigação - La Práctica en Investigación Cualitativa Experiencias de Grupos de Investigación

    New Trends in Qualitative Research, Vol. 5

  3. APRENDIZAJE-SERVICIO CRÍTICO EN LA FORMACIÓN INICIAL DEL PROFESORADO A TRAVÉS DE UN ITINERARIO CURRICULAR

    HOLOS, Vol. 37, Núm. 2, pp. 1-20

  4. Actividad arqueológica en el área 1 de Portopalo (sondeos 1, 3, 5, 7 y 9)

    HEROM. Las cetarias helenísticas y romanas de Portopalo. Primeros apuntes interdisciplinares, pp. 235 - 302

  5. An inclusive pedagogy in Arts and Humanities university classrooms: What faculty members do

    Arts and Humanities in Higher Education, Vol. 20, Núm. 1, pp. 21-41

  6. Applying an Evolutionary Approach of Risk-Taking Behaviors in Adolescents

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  7. CRITICAL SERVICE-LEARNING IN PRE-SERVICE TEACHER TRAINING THROUGH A CURRICULAR ITINERARY

    HOLOS, Vol. 37, Núm. 2

  8. Carta de amor esperanzada

    Gaditana-logía, Vol. 1, Núm. 1, pp. 21-25

  9. Celebrando el encuentro

    Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 2, Núm. 2, pp. 1-2

  10. Ciberbulying homofóbico en Educación Primaria: hacia una escuela libre de homofobia

    Hachetetepé: Revista científica de Educación y Comunicación, Núm. 23, pp. 2202

  11. Comparative study of the degree of intercultural sensitivity between students in bilingual and traditional education

    International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies, Vol. 17, Núm. 1, pp. 43-50

  12. Comprehensive nanoscopic analysis of tungsten carbide/Oxygenated-diamond contacts for Schottky barrier diodes

    Applied Surface Science, Vol. 537

  13. Consecuencias del COVID-19 en los centros educativos en función de su contexto socioeconómico y titularidad

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 421-462

  14. Critical thinking of psychology students: A within- and cross-cultural study using Rasch models

    Scandinavian Journal of Psychology, Vol. 62, Núm. 3, pp. 426-435

  15. Del mar a la tumba: hallazgos de utensilios de pesca en las necrópolis de Gadir/Gades

    Cuadernos de Prehistoria y Arqueología de la Universidad Autónoma de Madrid (CuPAUAM), Vol. 47, Núm. 1, pp. 247-285

  16. Desarrollo de prácticas de “liderazgo exitoso” en la dirección escolar: Teoría fundamentada a partir del testimonio de directores escolares en Andalucía, España

    Perfiles educativos, Vol. 43, Núm. 174, pp. 77-92

  17. Development of a questionnaire for assessing Spanish-speaking students' understanding of the nature of models and their uses in science

    Journal of Research in Science Teaching, Vol. 58, Núm. 6, pp. 852-878

  18. Dislocation generation mechanisms in heavily boron-doped diamond epilayers

    Applied Physics Letters, Vol. 118, Núm. 5

  19. Educación inclusiva hoy: sentido y sensibilidades. Entrevista a Ángeles Parrilla

    Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 2, Núm. 1, pp. 226-230

  20. Education for Sustainable Development in Spanish engineering degrees. Case study

    Journal of Cleaner Production, Vol. 294