Publicaciones (84) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A three-pronged method to analyse pre-service teachers’ understanding and epistemic reasoning about soil

    Journal of Biological Education

  2. Absence of Transgender Identities in Primary Education Teachers’ Training and Its Implications in the Classroom: A Phenomenological Study

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 8

  3. Academics' perceptions regarding performance evaluations and the consequences for their professional and personal activity

    Journal of Applied Research in Higher Education

  4. Addiccions als opiacis, tractament i envelliment a les Illes Balears

    Anuari de l'envelliment: Illes Balears, Año 2023, pp. 296-315

  5. Analizando la inclusión del alumnado con enfermedad de baja prevalencia. El caso de alma

    Revista de Educación Inclusiva, Vol. 16, Núm. 1, pp. 192-209

  6. Analysis of upper-secondary education students’ models and perceptions after an analogy-based didactic intervention

    Journal of Biological Education

  7. Aportaciones metodológicas para el uso de la entrevista semiestructurada en la investigación educativa a partir de un estudio de caso múltiple

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 2, pp. 501-522

  8. Aprendizaje-servicioy aprendizaje basado enproyectos. Intersecciones en una iniciativa de innovación docente universitaria en soporte online

    RIDAS. Revista iberoamericana de aprendizaje servicio: Solidaridad, ciudadanía y educación, Núm. 16, pp. 112-127

  9. Are gardens useful for promoting early age science education? Evidence from analysis of children’s drawings

    Interdisciplinary Journal of Environmental and Science Education, Vol. 19, Núm. 4, pp. e2320

  10. Breaking the cycle of couscous pedagogy: Are future teachers empowered to teach in multicultural societies?

    Journal of Education for Teaching

  11. Colloidal suspensions of totally inorganic perovskites nanoparticles: A new photoluminescent emission in the near-IR

    Journal of Molecular Liquids, Vol. 384

  12. Credibilidad docente y engagement académico en estudiantes tradicionales y no tradicionales de Ciencias de la Educación

    Revista de educación, Núm. 400, pp. 323-345

  13. Didácticas de aprendizaje: clases magistrales frente al aprendizaje basado en problemas en la Escuela Técnica Superior de Ingeniería de Algeciras

    Brazilian Journal of Development, Vol. 9, Núm. 11, pp. 29772-29797

  14. Dual Vocational Education and Training: A Bibliometric Analysis

    International Journal of Adult, Community and Professional Learning, Vol. 30, Núm. 2

  15. Early career academic’s odyssey: A narrative study of her professional identity construction

    Research Evaluation, Vol. 32, Núm. 2, pp. 458-466

  16. Eduardo Benot y la Educación: antecedentes y actualidad de sus planteamientos

    Ateneo: revista cultural del Ateneo de Cádiz, Núm. 23, pp. 119-125

  17. Educación en cultura visual coeducativa: el profesorado como activista por la igualdad

    Educação em Foco, Vol. 26, Núm. 48, pp. 1-23

  18. Educación en igualdad y Sociología de las Relaciones de Género: resistencias culturales de la transformación social

    Revista de Sociología de la Educación-RASE, Vol. 16, Núm. 1, pp. 76-91

  19. Educational constellations: a systematic review of macro-networks in education

    International Journal of Educational Management, Vol. 37, Núm. 1, pp. 259-277

  20. Efecto del apoyo a la autonomía sobre la satisfacción académica: la motivación y el compromiso académico como variables mediadoras

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 2, pp. 479-499