Publicaciones (62) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. A collaborative mobile learning system to facilitate foreign language learning and assessment processes

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Alternative sexualities and virtual communities: Aspects of LGBT participation on social networking sites in Spain

    Identity, Sexuality, and Relationships among Emerging Adults in the Digital Age (IGI Global), pp. 75-97

  3. Americanah: translating three countries into English and the Afropolitan consciousness

    On the move: glancing backwards to build a future in English studies

  4. Analysing corpus-based criterial conjunctions for automatic proficiency classification

    Journal of English Studies, Núm. 14, pp. 215-237

  5. Aspectos tecnológicos y pedagógicos de la utilización de los materiales audiovisuales (el periódico, la tv, el mangnetófono, el vídeo, etc.): el ordenador como recurso auxiliar para el aprendizaje y perfeccionamiento de las lenguas extranjeras

    Cuerpo de Maestros, inglés. Temario (CEP), pp. 439-458

  6. Assessing foreign language learning through mobile game-based learning environments

    International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, Vol. 7, Núm. 2, pp. 53-67

  7. Assessing foreign language learning through mobile game-based learning environments

    Blended Learning: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 964-981

  8. Autoría y analítica de aplicaciones móviles educativas multimodales

    XVIII Simposio Internacional de Informática Educativa, SIIE 2016 (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 289-294

  9. Claire Lejeune : Gnose et enseignement

    Mémoires et publication de la Société des Sciences, des Arts et des Lettres du Hainaut, Vol. 109, pp. 73-86

  10. Computerisation of phrase-to-phrase matching from a standard marine communication phrases corpus: A preliminary empirical study

    Computerised and Corpus-based Approaches to Phraseology: Monolingual and Multilingual Perspectives (Editions Tradulex), pp. 48-58

  11. Cuerpo de Maestros, inglés. Temario

    CEP

  12. De los Goncourt al Goncourt: del "Journal" a "La fille Elisa"

    Crisis, ¿fracaso o reto? = Crises, échec ou défi?: actas del XXIII Congreso de la APFUE (actual AFUE)

  13. Descripción del sistema fonológico de la lengua inglesa: modelos y técnicas de aprendizaje. Percepción, discriminación y emisión de sonidos, entonaciones, ritmos y acentos. La corrección fonética

    Cuerpo de Maestros, inglés. Temario (CEP), pp. 155-174

  14. Dos aproximaciones al ritmo en la obra de Jean-Yves Bériou

    Epos: Revista de filología, Núm. 32, pp. 189-202

  15. D’Ariane et Don Juan à la Femme rouge : un dialogue ininterrompu

    Cahiers internationaux de symbolisme, pp. 191-201

  16. D’un carnet l’autre : personne et personnage chez Marcel Arland

    Verbum. Analecta neolatina, Vol. 17, Núm. 1-2, pp. 68-76

  17. El cuerpo fascista recuperado: la exploración de la masculinidad en Fight Club

    Daimon: revista internacional de filosofía, Núm. 5, pp. 573-582

  18. El valor del elemento lúdico en la enseñanza AICLE universitaria

    Aprendizajes plurilingües y literarios: Nuevos enfoques didácticos

  19. El velamiento de las evidencias en el simbolismo y el surrealismo belgas

    Contrastes: revista internacional de filosofía, Vol. 21, Núm. 3, pp. 57-71

  20. El viaje de formación en "La souris japonaise" y "Le Prisonnier" de Rachilde

    Anales de filología francesa, Núm. 24, pp. 79-97