Marketing y Comunicación
Departamento
JOSE ANTONIO
LOPEZ SANCHEZ
Catedrático de Universidad
Publicaciones en las que colabora con JOSE ANTONIO LOPEZ SANCHEZ (9)
2024
-
Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
2023
-
El enoturismo en perspectiva: un análisis bibliométrico del sector
El consumidor de vino y el enoturismo en la provincia de Cádiz (Dykinson), pp. 71-100
-
El futuro del turismo en Andalucía
Dykinson
-
Smart tourism destinations really make sustainable cities: Benidorm as a case study
International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 1, pp. 51-69
-
The conceptual bibliometric analysis applied to the tourism‑culture binomial 1995‑2020
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 21, Núm. 1, pp. 53-67
-
Web accessibility and inclusivity of tourist destinations at social media management. An intercultural analysis of Andalusia and Northern Morocco
Universal Access in the Information Society
2021
-
Intersection of Data Science and Smart Destinations: A Systematic Review
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Tics y turismo accesible dentro de la estrategia del marketing de contenidos. Estudio de caso para España.
TuriTec: XIII Congreso Internacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
2017
-
Análisis comparativo del impacto de los puertos de cruceros del ámbito del estrecho: los casos de Cádiz y "Tánger Ville"
Naturaleza, territorio y ciudad en un mundo global