Publicaciones (58) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A tourism potential index for cultural heritage management through the ecosystem services approach

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 11

  2. An approach to exploring non-governmental development organizations interest groups on facebook

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 19

  3. Análisis del discurso solidario de las ONG españolas sobre el coronavirus en Twitter.

    Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 41

  4. Análisis del mercado del aceite de oliva español en China: Un estudio exploratorio

    3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, Vol. 10, Núm. 2, pp. 111-135

  5. Aplicación y uso del Modelo de Resonancia o Customer-Based Brand Equity (CBBE). Estudio de la lealtad de marca a través de la figura del influencer.

    Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 9, Núm. 2, pp. 200-218

  6. BRAND MANAGEMENT FROM SOCIAL MARKETING AND HAPPINESS MANAGEMENT BINOMIAL OF IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0

    Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, Vol. 24, Núm. 3, pp. 1-10

  7. Blockchain para la transparencia, gestión pública y colaboración

    Teknokultura: Revista de Cultura Digital y Movimientos Sociales, Vol. 18, Núm. 1, pp. 23-32

  8. Business and energy efficiency in the age of industry 4.0: The hulten, broweus and Van Dijk sensory marketing model applied to spanish textile stores during the COVID-19 crisis

    Energies, Vol. 14, Núm. 7

  9. Cambios en la programación televisiva en Andalucía debido a la pandemia por la COVID-19. El caso del Carnaval de Cádiz

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 54

  10. Children, media and food. A new paradigm in food advertising, social marketing and happiness management

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 7

  11. Communication research, the geopolitics of knowledge and publishing in high-impact journals: The chronicle of a commodification process foretold

    TripleC, Vol. 19, Núm. 2, pp. 307-324

  12. Communication, Social Networks and Sustainable Development Goals: A Reflection From the Perspective of Social Marketing and Happiness Management in the General Elections in Spain

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  13. Comportamiento de compra y marketing de los sentidos: un análisis de su influencia en los compradores de moda

    Vivat Academia, Núm. 154

  14. Concrete as heritage: The social perception from heritage criteria perspective: The eduardo Torroja's work

    International Journal of Design and Nature and Ecodynamics, Vol. 15, Núm. 6, pp. 785-791

  15. Cuando la esperanza y la destrucción dependen de una llamada

    Versión Original: Revista de cine, Núm. 303, pp. 76-79

  16. Del thriller a la cárcel: mujeres criminales en la obra cinematográfica de Isabel Coixet y Belén Macías

    Fotocinema: revista científica de cine y fotografía, Núm. 23, pp. 97-120

  17. Development and validation of the psychotherapeutic effectiveness attribution questionnaire (Peaq-12) in a spanish population

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 19

  18. Do You See It Clearly? The Effect of Packaging and Label Format on Google Ads

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 1648-1666

  19. El 'product placement' inverso en la ficción española:: el caso de 'Velvet'

    Área abierta, Vol. 21, Núm. 1, pp. 93-108

  20. El aperturismo del Código Hays: la prostitución masculina en las adaptaciones cinematográficas de los 60

    Revista de humanidades, Núm. 44, pp. 169-194