Departamento
Marketing y Comunicación
Publicaciones (58) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
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A tourism potential index for cultural heritage management through the ecosystem services approach
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 11
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An approach to exploring non-governmental development organizations interest groups on facebook
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 19
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Análisis del discurso solidario de las ONG españolas sobre el coronavirus en Twitter.
Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 41
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Análisis del mercado del aceite de oliva español en China: Un estudio exploratorio
3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, Vol. 10, Núm. 2, pp. 111-135
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Aplicación y uso del Modelo de Resonancia o Customer-Based Brand Equity (CBBE). Estudio de la lealtad de marca a través de la figura del influencer.
Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 9, Núm. 2, pp. 200-218
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BRAND MANAGEMENT FROM SOCIAL MARKETING AND HAPPINESS MANAGEMENT BINOMIAL OF IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0
Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, Vol. 24, Núm. 3, pp. 1-10
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Blockchain para la transparencia, gestión pública y colaboración
Teknokultura: Revista de Cultura Digital y Movimientos Sociales, Vol. 18, Núm. 1, pp. 23-32
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Business and energy efficiency in the age of industry 4.0: The hulten, broweus and Van Dijk sensory marketing model applied to spanish textile stores during the COVID-19 crisis
Energies, Vol. 14, Núm. 7
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Cambios en la programación televisiva en Andalucía debido a la pandemia por la COVID-19. El caso del Carnaval de Cádiz
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 54
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Children, media and food. A new paradigm in food advertising, social marketing and happiness management
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 7
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Communication research, the geopolitics of knowledge and publishing in high-impact journals: The chronicle of a commodification process foretold
TripleC, Vol. 19, Núm. 2, pp. 307-324
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Communication, Social Networks and Sustainable Development Goals: A Reflection From the Perspective of Social Marketing and Happiness Management in the General Elections in Spain
Frontiers in Psychology, Vol. 12
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Comportamiento de compra y marketing de los sentidos: un análisis de su influencia en los compradores de moda
Vivat Academia, Núm. 154
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Concrete as heritage: The social perception from heritage criteria perspective: The eduardo Torroja's work
International Journal of Design and Nature and Ecodynamics, Vol. 15, Núm. 6, pp. 785-791
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Cuando la esperanza y la destrucción dependen de una llamada
Versión Original: Revista de cine, Núm. 303, pp. 76-79
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Del thriller a la cárcel: mujeres criminales en la obra cinematográfica de Isabel Coixet y Belén Macías
Fotocinema: revista científica de cine y fotografía, Núm. 23, pp. 97-120
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Development and validation of the psychotherapeutic effectiveness attribution questionnaire (Peaq-12) in a spanish population
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 19
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Do You See It Clearly? The Effect of Packaging and Label Format on Google Ads
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 1648-1666
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El 'product placement' inverso en la ficción española:: el caso de 'Velvet'
Área abierta, Vol. 21, Núm. 1, pp. 93-108
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El aperturismo del Código Hays: la prostitución masculina en las adaptaciones cinematográficas de los 60
Revista de humanidades, Núm. 44, pp. 169-194