Capítulos de Libro (18) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. "Happiness is the only thing that multiplies when you share it": Happiness management?

    Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 27-38

  2. A Systematic Literature Review of Open Innovation and R&D Managers

    Contributions to Management Science (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 19-45

  3. Collective happiness in organizations of the third sector

    Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 75-87

  4. Digitalización del PROA: Nuevos escenarios formativos para la orientación profesional de la Facultad de Ciencias del Trabajo

    Innovación docente e investigación en ciencias sociales, económicas y jurídicas: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 845-852

  5. Exploring the Possibility of Managing Knowledge With Business Process Management Software (BPMS)

    Encyclopedia of Organizational Knowledge, Administration, and Technology (PA IGI Global), pp. 433-447

  6. Happiness Management: A wave of sustainability and social representation

    Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 101-110

  7. Impact of Management Automation on the Processing of Business Information

    Encyclopedia of Organizational Knowledge, Administration, and Technology (PA IGI Global), pp. 1045-1058

  8. Introduction

    Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 21-25

  9. Jugar a ser directivo en el grado de Marketing e Investigación de Mercados

    Innovación docente e investigación en ciencias sociales, económicas y jurídicas: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 503-516

  10. Las TICS en el proceso de aprendizaje colaborativo en el entorno de las ciencias sociales 2.0. Una evidencia en las asignaturas de dirección de empresa y marketing social en las universidades de Alcalá y Cádiz

    La glocalización patrimonial como vehículo para la construcción de las identidades (Tirant lo Blanch), pp. 339-356

  11. Las herramientas MOOCS en el proceso de aprendizaje colaborativo universitario en tiempos de Covid-19. Un acercamiento a esta realidad académica desde el caleidoscopio del marketing social y el happiness management

    Challenged-Based Learning: un puente metodológico entre la educación superior y el mundo profesional (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 25-38

  12. New challenges for education in Spain: Analysis of the relevance of the inclusion of the economy and business in education curriculum design

    Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030 (Egregius)

  13. New challenges for education in Spain: analysis of the relevance of the inclusion of the economy and business in education curriculum design

    Docencia, ciencia y humanidades: hacia una enseñanza integral en la universidad del siglo XXI (Dykinson), pp. 1024-1050

  14. Objetivos estratégicos, base del diseño de un Balanced Mcorecard multiempresa para el sector portuario andaluz

    Economia, empresa y justicia. Nuevos retos para el futuro (Dykinson), pp. 834-855

  15. Reading and happiness empirical evidence in Spanish students

    Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 227-240

  16. Socio-demographic variable effects in the evaluation of competencies that facilitate the Chief Happiness Officer (CHO) Labor

    Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 207-226

  17. The Influence of Transformational Leadership, Cultural Orientation, and Emotional Conflict on Innovation in Multicultural Teams

    Multidisciplinary Aproaches to Entrepreneurship, Innovation, and ICTs (IGI Global), pp. 124-155

  18. Transformación digital, empleabilidad y nuevas claves para la docencia

    La universidad cambiante: El uso de nuevas tecnologías y transferencia de resultados para la inclusión y el cambio social (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 39-62