Publicaciones (38) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. Análisis del comercio electrónico y su aporte en las transacciones internacionales en la región Junín, Perú

    Apuntes de Ciencia & Sociedad, Vol. 6, Núm. 2, pp. 100-107

  2. Attitudes of University Students Regarding Potential Conflicts in Socially Responsible Companies

    Journal of Human Values, Vol. 22, Núm. 2, pp. 125-138

  3. Balanced scorecard para emprendedores: desde el modelo canvas al cuadro de mando integral

    Revista Facultad de Ciencias Económicas: Investigación y Reflexión, Vol. 24, Núm. 1

  4. CINEMA AS TEACHING TOOL IN BUSINESS MANAGEMENT

    INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  5. Comparison of corporate governance, strategy, control and performance evaluation systems before and after privatization

    RIO: Revista Internacional de Organizaciones, Núm. 16, pp. 99-125

  6. Corporate governance changes, firm strategy and compensation mechanisms in a privatization context

    Journal of Organizational Change Management, Vol. 29, Núm. 2, pp. 199-221

  7. Corporate social responsibility: Evolution through institutional and stakeholder perspectives

    European journal of management and business economics, Vol. 25, Núm. 1, pp. 8-14

  8. Development of corporate social responsibility in small and medium-sized enterprises and its nexus with quality management

    Cogent Business and Management, Vol. 3, Núm. 1

  9. Diversity management at business schools and universities: How do we change ‘tomorrow’s managers’?

    Diversity in the Workplace: Multi-disciplinary and International Perspectives (Taylor and Francis), pp. 63-78

  10. Do they matter? The role of non-academics in the internationalization of academic spin-offs

    Journal of International Entrepreneurship, Vol. 14, Núm. 3, pp. 410-440

  11. Efectos de las políticas de recursos humanos socialmente responsables en el capital intelectual

    Intangible Capital, Vol. 12, Núm. 2, pp. 549-590

  12. El papel mediador de la orientación emprendedora en el análisis de la relación entre la composición de los equipos emprendedores y el desempeño de las Spin- offs académicas

    El papel del contexto en la acción emprendedora (K & L), pp. 116-143

  13. El sector cooperativo oleícola y el uso de las TIC: un estudio comparativo respecto a otras formas jurídicas

    REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 120, pp. 53-75

  14. Emotional capital and sustainability in family businesses: Human resource management perspective and sustainability

    CSR 2.0 and the New Era of Corporate Citizenship (IGI Global), pp. 231-250

  15. Entorno y emprendimiento de alto potencial: La valoración de los expertos

    El papel del contexto en la acción emprendedora (K & L), pp. 92-115

  16. Entrepreneurship and strategies for economic development

    Small Business Economics, Vol. 47, Núm. 4, pp. 835-851

  17. Factors for success in online social networks: An fsQCA approach

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5261-5264

  18. Family business and economic growth: An international analysis

    Financial Performance: Analysis, Measures and Impact on Economic Growth (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 1-34

  19. Global entrepreneurship monitor. Andalucía 2015

    Global entrepreneurship monitor. Andalucía

  20. How management team composition affects academic spin-offs’ entrepreneurial orientation: the mediating role of conflict

    Journal of Technology Transfer, Vol. 41, Núm. 3, pp. 530-557