Análisis y propuesta para la adaptación a la Convergencia Europea a través de un análisis DAFO

  1. Montserrat Vargas Vergara
Libro:
FECIES 2013: X Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior
  1. María Teresa Ramiro Sánchez (coord.)
  2. Tamara Ramiro Sánchez (coord.)
  3. María Paz Bermúdez Sánchez (coord.)

Editorial: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC

ISBN: 978-84-697-0237-6

Ano de publicación: 2014

Páxinas: 1461-1467

Congreso: Foro sobre la Evaluación de la Calidad de la Educación Superior y de la Investigación (10. 2013. Granada)

Tipo: Achega congreso

Resumo

The work presented is the result of a doctoral thesis, which attempted to implement the methodological proposal of the EHEA. From a study of cases and using the multi-method system for data collection and analysis, we combine qualitative with quantitative with the aim of creating theories of teaching and learning and learning that enable teaching to focus on the needs of students and social demands, including the analysis of changes resulting of teaching, and that falls on the teacher.