Escolarización y atención fisioterapéutica del niño con discapacidad motora

  1. Arroyo Rodríguez Navas, Andrés Ricardo
  2. Domínguez Táboas, Luciano
  3. Rellán Ramos, María Elena
  4. Cubiella Muñoz, Rafael
  5. Oliva Ruiz, P.
  6. Carmona Barrientos, Inés
Revista:
Cuestiones de fisioterapia: revista universitaria de información e investigación en Fisioterapia

ISSN: 1135-8599

Año de publicación: 2003

Volumen: 23

Número: 23

Páginas: 17-39

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Cuestiones de fisioterapia: revista universitaria de información e investigación en Fisioterapia

Resumen

This is work is an updated bibliographical revision on how the schooling of disabled boy with special educational needs is carried out, especially the motor disabled, and the physiotherapeutic support that must be given during its school stage, so that it is able to reach the different development levels and learning which appear in the Basic Curricular Document of the School Center following the legal dispositions dissettled down by the Spanish central goverment and the autonomus of Andalusia.