Experiencias en Derecho Internacional Público y Derecho de la Unión Europea en el diseño y la realización de actividades prácticas en inglés

  1. Iglesias Sánchez, Sara
  2. Remi Njiki, Michel
Revista:
Textos de docencia Obsei: espacio para la reflexión sobre metodología docente

ISSN: 2014-2730

Año de publicación: 2012

Número: 2

Páginas: 11-22

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Textos de docencia Obsei: espacio para la reflexión sobre metodología docente

Resumen

La docència universitària en una segona llengua planteja múltiples dificultats i reptes per al professor a l'hora de planejar les pràctiques, a les quals es dota d'un important pes en els nous programes de Grau. L'objecte d'aquesta contribució és presentar les experiències en el disseny i la realització d'activitats pràctiques en llengua anglesa en les assignatures de Dret Internacional Públic i Dret de la Unió Europea. Per a això es tracten en primer lloc dos qüestions prèvies: la qüestió del nivell idiomàtic dels alumnes i la selecció de materials de pràctiques. Posteriorment, es descriuen les diferents activitats realitzades en el marc dels dos cursos anomenats: lectures dirigides, presentacions orals, estudi de jurisprudència, experiències e-learning, activitats complementàries i activitats de seguiment. Finalitzem amb unes reflexions de conjunt sobre la nostra experiència.