La efectividad de las páginas web en la comunicación empresarial de las pequeñas y medianas empresas. Un estudio en PYMES de la provincia de Cádiz

  1. Pedro Pablo Marín Dueñas 1
  2. María del Carmen Lasso de la Vega González 1
  1. 1 Universidad de Cádiz
    info

    Universidad de Cádiz

    Cádiz, España

    ROR https://ror.org/04mxxkb11

Revista:
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

ISSN: 1137-1102

Ano de publicación: 2017

Volume: 22

Número: 42

Páxinas: 53-71

Tipo: Artigo

DOI: 10.1387/ZER.17797 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

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Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Resumo

Given the importance that the web is becoming for developing the communication of SMEs, this research has as main objective to analyze the corporate sites of a sample of small and medium enterprises of the province of Cadiz. From the perspective of interactivity, navigability and web content, this work will measure the effectiveness of it to facilitate communication between SMEs and their audiences, applying, for this, the mixed methodology of content analysis.

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