Relaciones públicas y Juego de Tronos: la imagen del Sevilla Fútbol Club, S.A.D. tras la visita de los actores al Sánchez Pizjuán

  1. Juan Pablo Micaletto Belda
  2. Rafael Cano Tenorio
Revista:
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

ISSN: 1137-1102

Ano de publicación: 2018

Volume: 23

Número: 44

Páxinas: 31-47

Tipo: Artigo

DOI: 10.1387/ZER.18835 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

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Resumo

Game of Thrones (Tronuen Jokoa) serieko aktoreek Sánchez Pizjuán futbol zelaira eginiko bisitaren harira Sevilla Fútbol Club, S.A.D. taldeak gauzatutako publizitate-ekintzari buruzkoa da artikulua. Ikerketan, taldeak Twitter eta Instagram gizarte-sareetan sortutako edukiak eta ekitaldiaren harira online prentsan eginiko informazio-kudeaketa aztertzen dira.Azterlanaren hipotesi nagusia da (baieztatua), ekimenak eragin positiboa izan zuela taldearen irudi korporatiboan.

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