School-based interventions modestly increase physical activity and cardiorespiratory fitness but are least effective for youth who need them most: An individual participant pooled analysis of 20 controlled trials

  1. Hartwig, T.B.
  2. Sanders, T.
  3. Vasconcellos, D.
  4. Noetel, M.
  5. Parker, P.D.
  6. Lubans, D.R.
  7. Andrade, S.
  8. Ávila-García, M.
  9. Bartholomew, J.
  10. Belton, S.
  11. Brooks, N.E.
  12. Bugge, A.
  13. Cavero-Redondo, I.
  14. Christiansen, L.B.
  15. Cohen, K.
  16. Coppinger, T.
  17. Dyrstad, S.
  18. Errisuriz, V.
  19. Fairclough, S.
  20. Gorely, T.
  21. Javier Huertas-Delgado, F.
  22. Issartel, J.
  23. Kriemler, S.
  24. Kvalø, S.E.
  25. Marques-Vidal, P.
  26. Martinez-Vizcaino, V.
  27. Møller, N.C.
  28. Moran, C.
  29. Morris, J.
  30. Nevill, M.
  31. Ochoa-Avilés, A.
  32. O'Leary, M.
  33. Peralta, L.
  34. Pfeiffer, K.A.
  35. Puder, J.
  36. Redondo-Tébar, A.
  37. Robbins, L.B.
  38. Sanchez-Lopez, M.
  39. Tarp, J.
  40. Taylor, S.
  41. Tercedor, P.
  42. Toftager, M.
  43. Villa-González, E.
  44. Wedderkopp, N.
  45. Weston, K.L.
  46. Yin, Z.
  47. Zhixiong, Z.
  48. Lonsdale, C.
  49. Del Pozo Cruz, B.
  50. Mostrar todos los/as autores/as +
Revista:
British Journal of Sports Medicine

ISSN: 1473-0480 0306-3674

Año de publicación: 2021

Volumen: 55

Número: 13

Páginas: 721-729

Tipo: Revisión

DOI: 10.1136/BJSPORTS-2020-102740 GOOGLE SCHOLAR