Intelligent Social Knowledge Based Systems
TIC256
Universidad de Málaga
Málaga, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Málaga (18)
2023
-
Dropout rate in randomised controlled trials of balance and gait rehabilitation in multiple sclerosis: is it expected to be different for virtual reality-based interventions? A systematic review with meta-analysis and meta-regression
Virtual Reality, Vol. 27, Núm. 4, pp. 3451-3467
-
Use of Artificial Intelligence in the Identification and Diagnosis of Frailty Syndrome in Older Adults: Scoping Review
Journal of medical Internet research, Vol. 25, pp. e47346
2021
-
Association between coffee consumption and total dietary caffeine intake with cognitive functioning: cross-sectional assessment in an elderly Mediterranean population
European Journal of Nutrition, Vol. 60, Núm. 5, pp. 2381-2396
-
Augmented Reality in Physical Therapy: Systematic Review and Meta-analysis
JMIR Serious Games, Vol. 9, Núm. 4
-
Citation classics in consumer neuroscience, neuromarketing and neuroaesthetics: Identification and conceptual analysis
Brain Sciences, Vol. 11, Núm. 5
-
The effectiveness and recommendation of motor imagery techniques for rehabilitation after anterior cruciate ligament reconstruction: A systematic review
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-15
2020
-
Aplicación de wiki en una asignatura de fisioterapia con un amplio contenido práctico
Innovación docente e investigación en ciencias de la salud: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 57-65
-
Impacto de la edición de material audiovisual en el aprendizaje de técnicas manuales de bajo flujo en estudiantes de fisioterapia respiratoria
Innovación docente e investigación en ciencias de la salud: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 129-136
-
La realidad aumentada como propuesta didáctica en fisioterapia respiratoria
Innovación docente e investigación en ciencias de la salud: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 29-38
-
La rúbrica y los foros de discusión como herramienta de evaluación del XMOOC adaptaciones posturales y tecnológicas en pediatría en estudiantes de fisioterapia
Innovación docente e investigación en ciencias de la salud: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 111-119
-
Opinion Mining, Sentiment Analysis and Emotion Understanding in Advertising: A Bibliometric Analysis
IEEE Access, Vol. 8, pp. 134563-134576
-
The efficacy of therapeutic respiratory muscle training interventions in people with bronchiectasis: A systematic review and meta-analysis
Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 1
-
Uso de realidad virtual como recurso educativo en la enseñanza de fisioterapia: Una revisión sistemática
Innovación docente e investigación en ciencias de la salud: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 101-109
2019
-
A formative experience in reality augmented with physiotherapy degree students
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019
-
Assessing physical activity and functional fitness level using convolutional neural networks
Knowledge-Based Systems, Vol. 185
-
Challenges in the creation of audiovisual content for a mooc about postural and technological adaptations in pediatrics
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019
-
Physical therapy in Down syndrome: systematic review and meta-analysis
Journal of Intellectual Disability Research, Vol. 63, Núm. 8, pp. 1041-1067
2018
-
Predicting physical activity and functional fitness levels through inertial signals and EMD-based features in older adults
Frontiers in Artificial Intelligence and Applications