MARIA DEL CARMEN
CAMELO ORDAZ
Catedrática de Universidad
Elena
Sousa Ginel
Publicaciones en las que colabora con Elena Sousa Ginel (13)
2024
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Opportunity recognition in academic spin-offs: a contingency approach
R and D Management, Vol. 54, Núm. 1, pp. 76-94
2021
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Knowledge conversion capability and networks as drivers of innovation in Academic Spin-Offs
Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 59
2020
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The Entrepreneurial Ecosystem: Actors and Performance in Different Stages of Evolution of Academic Spinoffs
Entrepreneurship Research Journal, Vol. 10, Núm. 2
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The role of social and institutional contexts in social innovations of spanish academic spinoffs
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3
2018
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El reconocimiento de oportunidades emprendedoras en las spin-off académicas españolas
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 904, pp. 123-138
2017
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The influence of networks on the knowledge conversion capability of academic spin-offs
Industrial and Corporate Change, Vol. 26, Núm. 6, pp. 1125-1144
2015
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The Influence of Top Management Team Conflict on Firm Innovativeness
Group Decision and Negotiation, Vol. 24, Núm. 6, pp. 957-980
2014
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Antecedents of relationship conflict in top management teams
International Journal of Conflict Management, Vol. 25, Núm. 2, pp. 124-147
2012
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The intrapreneur and innovation in creative firms
International Small Business Journal, Vol. 30, Núm. 5, pp. 513-535
2011
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The influence of human resource management on knowledge sharing and innovation in Spain: The mediating role of affective commitment
International Journal of Human Resource Management, Vol. 22, Núm. 7, pp. 1442-1463
2010
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Facilitadores de los procesos de compartir conocimiento y su influencia sobre la innovación
Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 42, pp. 113-150
2009
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La importancia de la motivación y la oportunidad para fomentar y compartir conocimiento en la organización
Administrando en entornos inciertos = managing in uncertain environment
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The impact of market and entrepreneurial orientation on innovativeness: An empirical assessment
International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management, Vol. 10, Núm. 3-4, pp. 243-265