RAFAEL
RAVINA RIPOLL
Profesor Asociado
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (5)
2021
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Business and energy efficiency in the age of industry 4.0: The hulten, broweus and Van Dijk sensory marketing model applied to spanish textile stores during the COVID-19 crisis
Energies, Vol. 14, Núm. 7
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Children, media and food. A new paradigm in food advertising, social marketing and happiness management
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 7
2020
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Food and Beverage Advertising Aimed at Spanish Children Issued through Mobile Devices: A Study from a Social Marketing and Happiness Management Perspective
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 14, pp. 1-18
2018
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Entrepreneurial culture, corporate imagen and export performance: An empirical study
Espacios, Vol. 39, Núm. 50
2017
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Una aproximación teórica para mejorar los resultados de innovación en las empresas desde la perspectiva del “Happiness Management”
Retos: Revista de Ciencias de la Administración y Economía, Vol. 7, Núm. 14, pp. 113-129