Organización de Empresas
Département
Universidad de Jaén
Jaén, EspañaPublications en collaboration avec des chercheurs de Universidad de Jaén (12)
2023
-
How and when do family businesses support entrepreneurship? An exploratory analysis on the relationship among family influence and entrepreneurial opportunities in family firms
Research Handbook on Entrepreneurship and Innovation in Family Firms (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 413-437
2022
-
Why are some family firms not innovative?: Innovation Barriers and Path Dependence in Family Firms
Scandinavian Journal of Management, Vol. 38, Núm. 1
2020
-
Análisis histórico de una compañía vinatera: la sociedad mercantil Lacave y compañía desde la óptica contable (1870-1923)
De Computis: Revista Española de Historia de la Contabilidad, Vol. 17, Núm. 2, pp. 82-117
-
Empresas y empresarios en España: de mercaderes a industriales
Investigaciones de Historia Económica = Economic History Research, Vol. 16, Núm. 2, pp. 144-145
-
Temporary factors that condition innovation: Comparison between family and non-family businesses
Entrepreneurship and Sustainability Issues, Vol. 7, Núm. 3, pp. 1740-1759
2017
-
Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5
-
Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5
-
Explanatory factors for efficiency in the use of social networking sites—The case of organic food products
Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1126
-
Medición del impacto social y económico: políticas públicas de emprendimiento en Andalucía
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 90, pp. 75-102
2016
-
Factors for success in online social networks: An fsQCA approach
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5261-5264
-
Uso y eficiencia de la social media: Un análisis desde la economía social
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 88, pp. 5-27
-
Web quality as a determining factor in the online retailing of organic products in Spain1
New Medit, Vol. 15, Núm. 2, pp. 28-36