Departamento
Organización de Empresas
Capítulos de Libro (18) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
"Happiness is the only thing that multiplies when you share it": Happiness management?
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 27-38
-
A Systematic Literature Review of Open Innovation and R&D Managers
Contributions to Management Science (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 19-45
-
Collective happiness in organizations of the third sector
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 75-87
-
Digitalización del PROA: Nuevos escenarios formativos para la orientación profesional de la Facultad de Ciencias del Trabajo
Innovación docente e investigación en ciencias sociales, económicas y jurídicas: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 845-852
-
Exploring the Possibility of Managing Knowledge With Business Process Management Software (BPMS)
Encyclopedia of Organizational Knowledge, Administration, and Technology (PA IGI Global), pp. 433-447
-
Happiness Management: A wave of sustainability and social representation
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 101-110
-
Impact of Management Automation on the Processing of Business Information
Encyclopedia of Organizational Knowledge, Administration, and Technology (PA IGI Global), pp. 1045-1058
-
Introduction
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 21-25
-
Jugar a ser directivo en el grado de Marketing e Investigación de Mercados
Innovación docente e investigación en ciencias sociales, económicas y jurídicas: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 503-516
-
Las TICS en el proceso de aprendizaje colaborativo en el entorno de las ciencias sociales 2.0. Una evidencia en las asignaturas de dirección de empresa y marketing social en las universidades de Alcalá y Cádiz
La glocalización patrimonial como vehículo para la construcción de las identidades (Tirant lo Blanch), pp. 339-356
-
Las herramientas MOOCS en el proceso de aprendizaje colaborativo universitario en tiempos de Covid-19. Un acercamiento a esta realidad académica desde el caleidoscopio del marketing social y el happiness management
Challenged-Based Learning: un puente metodológico entre la educación superior y el mundo profesional (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 25-38
-
New challenges for education in Spain: Analysis of the relevance of the inclusion of the economy and business in education curriculum design
Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030 (Egregius)
-
New challenges for education in Spain: analysis of the relevance of the inclusion of the economy and business in education curriculum design
Docencia, ciencia y humanidades: hacia una enseñanza integral en la universidad del siglo XXI (Dykinson), pp. 1024-1050
-
Objetivos estratégicos, base del diseño de un Balanced Mcorecard multiempresa para el sector portuario andaluz
Economia, empresa y justicia. Nuevos retos para el futuro (Dykinson), pp. 834-855
-
Reading and happiness empirical evidence in Spanish students
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 227-240
-
Socio-demographic variable effects in the evaluation of competencies that facilitate the Chief Happiness Officer (CHO) Labor
Happiness Management and Social Marketing: A Wave of Sustainability and Creativity (Peter Lang AG), pp. 207-226
-
The Influence of Transformational Leadership, Cultural Orientation, and Emotional Conflict on Innovation in Multicultural Teams
Multidisciplinary Aproaches to Entrepreneurship, Innovation, and ICTs (IGI Global), pp. 124-155
-
Transformación digital, empleabilidad y nuevas claves para la docencia
La universidad cambiante: El uso de nuevas tecnologías y transferencia de resultados para la inclusión y el cambio social (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 39-62