ROCIO
MARTIN VALERO
Investigadora en el periodo 2017-2018
VERONICA
PEREZ CABEZA
Profesora Titular de Universidad
Publicaciones en las que colabora con VERONICA PEREZ CABEZA (11)
2022
-
Eficacia de la tele-rehabilitación en pacientes con enfermedad pulmonar obstructiva crónica: una revisión sistemática
Anales del sistema sanitario de Navarra, Vol. 45, Núm. 2, pp. 3-3
-
Respiratory Physiotherapy Intervention Strategies in the Sequelae of Breast Cancer Treatment: A Systematic Review
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 7
2021
-
Augmented Reality in Physical Therapy: Systematic Review and Meta-analysis
JMIR Serious Games, Vol. 9, Núm. 4
-
Effects of the combination of music therapy and physiotherapy in the improvement of motor function in cerebral palsy: A challenge for research
Children, Vol. 8, Núm. 10
-
Empleo del xMOOC Adaptaciones Posturales y Tecnológicas en Pediatría como innovación docente en terapia ocupacional
Procesos de enseñanza-aprendizaje innovadores mediados por tecnología (Octaedro), pp. 51-58
-
The usefulness of a massive open online course about postural and technological adaptations to enhance academic performance and empathy in health sciences undergraduates
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 20
2020
-
Continuous positive airway pressure treatment in patients with Alzheimer’s disease: A systematic review
Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 1
-
Implementación de un xMOOC en estudiantes de terapia ocupacional como estrategia potenciadora del rendimiento académico
La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 570-573
2018
-
Benefits of hippotherapy in children with cerebral palsy: A narrative review
European Journal of Paediatric Neurology, Vol. 22, Núm. 6, pp. 1150-1160
-
VIDEO RECORDING BY STUDENTS TO SUPPORT PHYSIOTHERAPY PRACTICAL CLASSES
12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED)
-
VIDEO RECORDING BY STUDENTS TO SUPPORT PHYSIOTHERAPY PRACTICAL CLASSES
12th International Technology, Education and Development Conference