Marketing y Comunicación
Departamento
ANTONIO FRANCISCO
ROMERO MORENO
Profesor Contratado Doctor
Publicaciones en las que colabora con ANTONIO FRANCISCO ROMERO MORENO (6)
2024
-
Emotional response to sherry wines and its relationship with emotional intelligence, level of expertise and gender
Food Research International, Vol. 192
2023
-
El impacto de la experiencia enoturística en las motivaciones y el consumo del vino
El consumidor de vino y el enoturismo en la provincia de Cádiz (Dykinson), pp. 103-136
-
The effect of the wine tourism experience
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 29
2022
-
Cross-sectional analysis of coping strategies and anxiety and depression levels in a sample of the Andalusian population during the home lockdown caused by the COVID-19 pandemic
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, Vol. 37, Núm. 1, pp. 119-143
2021
-
Development and validation of the psychotherapeutic effectiveness attribution questionnaire (Peaq-12) in a spanish population
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 19
2018
-
Competencias profesionales y docencia. Desarrollo de un nuevo catálogo de competencias en el Grado de Marketing e Investigación de Mercado a través del aprendizaje colaborativo
III Jornadas de Innovación Docente Universitaria UCA