Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Jaén (12)

2020

  1. Análisis histórico de una compañía vinatera: la sociedad mercantil Lacave y compañía desde la óptica contable (1870-1923)

    De Computis: Revista Española de Historia de la Contabilidad, Vol. 17, Núm. 2, pp. 82-117

  2. Empresas y empresarios en España: de mercaderes a industriales

    Investigaciones de Historia Económica = Economic History Research, Vol. 16, Núm. 2, pp. 144-145

  3. Temporary factors that condition innovation: Comparison between family and non-family businesses

    Entrepreneurship and Sustainability Issues, Vol. 7, Núm. 3, pp. 1740-1759

2017

  1. Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector

    Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5

  2. Determining factors for economic efficiency in the organic olive oil sector

    Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 5

  3. Explanatory factors for efficiency in the use of social networking sites—The case of organic food products

    Psychology and Marketing, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1126

  4. Medición del impacto social y económico: políticas públicas de emprendimiento en Andalucía

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 90, pp. 75-102

2016

  1. Factors for success in online social networks: An fsQCA approach

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5261-5264

  2. Uso y eficiencia de la social media: Un análisis desde la economía social

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 88, pp. 5-27

  3. Web quality as a determining factor in the online retailing of organic products in Spain1

    New Medit, Vol. 15, Núm. 2, pp. 28-36