Publicaciones (27) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Design of algae-based biodegradable eco-friendly food packaging:: a case-control study using a thermoforming process

    Revista DYNA, Vol. 99, Núm. 1, pp. 59-62

  2. Effects of ambidextrous human capital deployment on the performance of haute cuisine restaurants

    Service Business, Vol. 18, Núm. 1, pp. 53-80

  3. El link salario emocional- satisfacción laboral en la era del COVID-19

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 267-286

  4. El rol mediador de la felicidad en el trabajo en el deseo de abandonar la empresa ante la injusticia distributiva

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 213-230

  5. Emotional wage, happiness at work and organisational justice as triggers for happiness management

    Journal of Management Development, Vol. 43, Núm. 2, pp. 236-252

  6. Entrepreneurial attitude: Gender differences in moroccan university students

    International Journal of Management Education, Vol. 22, Núm. 1

  7. Gestión del talento-feliz en el metaverso

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 317-332

  8. Gestão da felicidade enquanto direito inalienável do ser humano

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 165-180

  9. Guest editorial: Happiness and corporate social responsibility: the role of organizational culture and consumers in a sustainable economy

    Management Decision

  10. Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence

    Journal of Management Development

  11. Happy leadership, now more than ever

    International Journal of Happiness and Development, Vol. 8, Núm. 3, pp. 223-243

  12. International corporate governance: a science mapping approach

    European Journal of International Management, Vol. 22, Núm. 4, pp. 616-646

  13. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  14. Lean Management a Co-occurrence Analysis

    WPOM, Vol. 15, Núm. 1, pp. 16-38

  15. MET_CAPITAL_PREVENTIVO: APRENDIZAJE DE METODOLOGÍAS PARA LA INVESTIGACION EN CAPITAL PREVENTIVO

    Actas del V Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: Nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior de las Áreas de Conocimiento. Volumen I.

  16. Method for and Analysis of Early-Stage Firm Growth Patterns Using World Bank Data

    Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 4

  17. Opportunity recognition in academic spin-offs: a contingency approach

    R and D Management, Vol. 54, Núm. 1, pp. 76-94

  18. Propuesta para el estudio del happiness management por medio de un marco lógico bidireccionado

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 23-42

  19. Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 381-402

  20. Qualitative approach to determine competitiveness factors in craft breweries: evidence from Mexico

    International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 2, pp. 188-209