Departamento
Organización de Empresas
Publicaciones (27) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Design of algae-based biodegradable eco-friendly food packaging:: a case-control study using a thermoforming process
Revista DYNA, Vol. 99, Núm. 1, pp. 59-62
-
Effects of ambidextrous human capital deployment on the performance of haute cuisine restaurants
Service Business, Vol. 18, Núm. 1, pp. 53-80
-
El link salario emocional- satisfacción laboral en la era del COVID-19
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 267-286
-
El rol mediador de la felicidad en el trabajo en el deseo de abandonar la empresa ante la injusticia distributiva
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 213-230
-
Emotional wage, happiness at work and organisational justice as triggers for happiness management
Journal of Management Development, Vol. 43, Núm. 2, pp. 236-252
-
Entrepreneurial attitude: Gender differences in moroccan university students
International Journal of Management Education, Vol. 22, Núm. 1
-
Gestión del talento-feliz en el metaverso
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 317-332
-
Gestão da felicidade enquanto direito inalienável do ser humano
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 165-180
-
Guest editorial: Happiness and corporate social responsibility: the role of organizational culture and consumers in a sustainable economy
Management Decision
-
Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence
Journal of Management Development
-
Happy leadership, now more than ever
International Journal of Happiness and Development, Vol. 8, Núm. 3, pp. 223-243
-
International corporate governance: a science mapping approach
European Journal of International Management, Vol. 22, Núm. 4, pp. 616-646
-
Introducción
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22
-
Lean Management a Co-occurrence Analysis
WPOM, Vol. 15, Núm. 1, pp. 16-38
-
MET_CAPITAL_PREVENTIVO: APRENDIZAJE DE METODOLOGÍAS PARA LA INVESTIGACION EN CAPITAL PREVENTIVO
Actas del V Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: Nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior de las Áreas de Conocimiento. Volumen I.
-
Method for and Analysis of Early-Stage Firm Growth Patterns Using World Bank Data
Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 4
-
Opportunity recognition in academic spin-offs: a contingency approach
R and D Management, Vol. 54, Núm. 1, pp. 76-94
-
Propuesta para el estudio del happiness management por medio de un marco lógico bidireccionado
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 23-42
-
Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 381-402
-
Qualitative approach to determine competitiveness factors in craft breweries: evidence from Mexico
International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 2, pp. 188-209