Publicaciones (243) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. A brief spanish version of the Child and Adolescent Mindfulness Measure (CAMM). A dispositional mindfulness measure

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 8

  2. A characterization of some families of Cohen–Macaulay, Gorenstein and/or Buchsbaum rings

    Discrete Applied Mathematics, Vol. 263, pp. 166-176

  3. A classical model of educational cooperation in Human Anatomy: The table leaders

    Folia Morphologica (Poland), Vol. 78, Núm. 3, pp. 626-629

  4. A study on the suitability of visual languages for non-expert robot programmers

    IEEE Access, Vol. 7, pp. 17535-17550

  5. A well-being of their own: Children’s perspectives of well-being from the capabilities approach

    Childhood, Vol. 26, Núm. 1, pp. 22-38

  6. Accidente ferroviario de Santiago de Compostela: análisis en la prensa de la gestión de la comunicación de crisis

    Razón y palabra, Vol. 23, Núm. 104

  7. Aggressive behavior in school-aged children: Clusters based on anger, empathy and testosterone and cortisol measures

    The Spanish Journal of Psychology, Núm. 22, pp. 42

  8. An analysis of university sustainability reports from the GRI database: an examination of influential variables

    Journal of Environmental Planning and Management, Vol. 62, Núm. 6, pp. 1019-1044

  9. Analysis of rural tourism and the sustainability of rural accommodation

    Espacios, Vol. 40, Núm. 1

  10. Anthropologists meet the 15M: The rise of engaged ethnography

    Anthropologica, Vol. 61, Núm. 2, pp. 334-344

  11. Análisis comparativo del diferencial de precios agrarios entre productores y consumidores en europa, bajo criterios de seguridad alimentaria de abastecimiento

    Cuadernos de economía: Spanish Journal of Economics and Finance, Vol. 42, Núm. 120, pp. 268-278

  12. Análisis de los recursos, usos y competencias tecnológicas del profesorado universitario para comprender y mejorar el proceso de aprendizaje del alumnado

    Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 80, Núm. 1, pp. 193-217

  13. Análisis semiótico de los valores de marca representados en el formato de branded content en los festivales publicitarios españoles

    Sphera publica: revista de ciencias sociales y de la comunicación, Vol. 1, Núm. 19, pp. 47-71

  14. App diseñada para el entrenamiento de la matemática temprana. La estimación en la recta numérica

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 3, Núm. 1, pp. 133-142

  15. Apps para el aprendizaje de las matemáticas en educación infantil

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 3, Núm. 1, pp. 121-132

  16. Aproximación al estudio del surf desde una perspectiva de marca. El caso de los surfistas españoles y su relación con el branding

    RICYDE. Revista Internacional de Ciencias del Deporte, Vol. 15, Núm. 58, pp. 383-398

  17. Assessing social capital in academic research teams: a measurement instrument proposal

    Scientometrics, Vol. 121, Núm. 2, pp. 917-935

  18. Bayesian treatment of results from radioanalytical measurements. Effect of prior information modification in the final value of the activity

    Radiation Physics and Chemistry, Vol. 156, pp. 266-271

  19. Becoming a woman between two worlds. Identity and school integration of Moroccan teenage girls in Spain

    Espacios, Vol. 40, Núm. 26

  20. Block-based development of mobile learning experiences for the internet of things

    Sensors (Switzerland), Vol. 19, Núm. 24