El valor de la comunicación publicitaria en las entidades bancarias. Un caso real: "La hipoteca yogur (ligera) de CajaSur"
ISSN: 1133-6870, 1988-8732
Année de publication: 2006
Número: 11
Pages: 13-32
Type: Article
D'autres publications dans: Questiones publicitarias: revista internacional de comunicación y publicidad
Résumé
The main objective of this article is to try to explain what is the real value of the communication in the bankings companies. This paper deepens in the peculiarities of the financia! products and consumers in the lasts years. Finally and to illustrate this study, we analize one real case of the banking advertising, "the light mortgage of CajaSur':
Références bibliographiques
- ALCAIDE, Juan Carlos y SORIANO, Claudia (2005): Marketing bancario relacional. Madrid, McGraw-Hill.
- GARCÍA UCEDA, Mariola (1995): Las claves de la publicidad. Madrid, ESIC.
- GONZÁLEZ LOBO, Ma Ángeles (1994): Curso de publicidad. Madrid, Editorial Eresma.
- SÁNCHEZ GUZMÁN, Juan Ramón (1997): Marketingfinanciero. Madrid, Civitas.