Publicacions en col·laboració amb investigadors/ores de Universidade do Algarve (8)

2025

  1. A Bibliometric Analysis: Wine Tourism in the Sector

    International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 20, Núm. 3, pp. 923-935

2020

  1. Systematic Literature Review on Global Strategy

    Dynamic Strategic Thinking for Improved Competitiveness and Performance (IGI Global), pp. 243-270

2019

  1. EVOLUTION OF THE PRESENCE AND ENGAGEMENT OF OFFICIAL SOCIAL NETWORKS IN PROMOTING TOURISM IN SPAIN

    JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, Vol. 7, Núm. 3, pp. 210-225

  2. La imagen de los países sudamericanos como destinos turísticos a través de su red social de facebook oficial

    Estudios y perspectivas en turismo, Vol. 28, Núm. 3, pp. 612-635

2018

  1. ANALYSIS OF SOCIAL NETWORKS AS AN INSTRUMENT OF COMMUNICATION IN THE TOURIST DESTINATIONS OF ALGARVE

    REVISTA GEINTEC-GESTAO INOVACAO E TECNOLOGIAS, Vol. 8, Núm. 3, pp. 4476-4494

  2. Desenvolvimento turístico sustentável no interior de Algarve (Portugal): o caso da Via Algarviana

    TURYDES: Revista sobre Turismo y Desarrollo local sostenible, Vol. 11, Núm. 24

  3. Principales temas utilizados en la comunicación social de las ONG de inmigración en España a través de la red social Facebook

    Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, Núm. 27, pp. 213-232