Saila
Filología Francesa e Inglesa
Argitalpenak (62) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2016
-
A collaborative mobile learning system to facilitate foreign language learning and assessment processes
ACM International Conference Proceeding Series
-
Alternative sexualities and virtual communities: Aspects of LGBT participation on social networking sites in Spain
Identity, Sexuality, and Relationships among Emerging Adults in the Digital Age (IGI Global), pp. 75-97
-
Americanah: translating three countries into English and the Afropolitan consciousness
On the move: glancing backwards to build a future in English studies
-
Analysing corpus-based criterial conjunctions for automatic proficiency classification
Journal of English Studies, Núm. 14, pp. 215-237
-
Aspectos tecnológicos y pedagógicos de la utilización de los materiales audiovisuales (el periódico, la tv, el mangnetófono, el vídeo, etc.): el ordenador como recurso auxiliar para el aprendizaje y perfeccionamiento de las lenguas extranjeras
Cuerpo de Maestros, inglés. Temario (CEP), pp. 439-458
-
Assessing foreign language learning through mobile game-based learning environments
International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, Vol. 7, Núm. 2, pp. 53-67
-
Assessing foreign language learning through mobile game-based learning environments
Blended Learning: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 964-981
-
Autoría y analítica de aplicaciones móviles educativas multimodales
XVIII Simposio Internacional de Informática Educativa, SIIE 2016 (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 289-294
-
Claire Lejeune : Gnose et enseignement
Mémoires et publication de la Société des Sciences, des Arts et des Lettres du Hainaut, Vol. 109, pp. 73-86
-
Computerisation of phrase-to-phrase matching from a standard marine communication phrases corpus: A preliminary empirical study
Computerised and Corpus-based Approaches to Phraseology: Monolingual and Multilingual Perspectives (Editions Tradulex), pp. 48-58
-
Cuerpo de Maestros, inglés. Temario
CEP
-
De los Goncourt al Goncourt: del "Journal" a "La fille Elisa"
Crisis, ¿fracaso o reto? = Crises, échec ou défi?: actas del XXIII Congreso de la APFUE (actual AFUE)
-
Descripción del sistema fonológico de la lengua inglesa: modelos y técnicas de aprendizaje. Percepción, discriminación y emisión de sonidos, entonaciones, ritmos y acentos. La corrección fonética
Cuerpo de Maestros, inglés. Temario (CEP), pp. 155-174
-
Dos aproximaciones al ritmo en la obra de Jean-Yves Bériou
Epos: Revista de filología, Núm. 32, pp. 189-202
-
D’Ariane et Don Juan à la Femme rouge : un dialogue ininterrompu
Cahiers internationaux de symbolisme, pp. 191-201
-
D’un carnet l’autre : personne et personnage chez Marcel Arland
Verbum. Analecta neolatina, Vol. 17, Núm. 1-2, pp. 68-76
-
El cuerpo fascista recuperado: la exploración de la masculinidad en Fight Club
Daimon: revista internacional de filosofía, Núm. 5, pp. 573-582
-
El valor del elemento lúdico en la enseñanza AICLE universitaria
Aprendizajes plurilingües y literarios: Nuevos enfoques didácticos
-
El velamiento de las evidencias en el simbolismo y el surrealismo belgas
Contrastes: revista internacional de filosofía, Vol. 21, Núm. 3, pp. 57-71
-
El viaje de formación en "La souris japonaise" y "Le Prisonnier" de Rachilde
Anales de filología francesa, Núm. 24, pp. 79-97