Publicaciones (77) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A Review of Virtual Reality-Based Language Learning Apps

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 24, Núm. 1, pp. 159-177

  2. A palavra em discurso nas redes: o “genocídio” brasileiro na pandemia da covid-192

    Ditos e não-ditos: discursos da, na e sobre a pandemia (Pontes editores, Campinas (Brasil)), pp. 245-270

  3. AGCEPESA project: Designing a tool to measure the quality of plurilingual programmes in higher education

    Developing and Evaluating Quality Bilingual Practices in Higher Education (Channel View Publications), pp. 137-162

  4. Adviento nocturno. En anexo: La barca

    Universidad de Cordoba-Universidad de Almería

  5. Adviento nocturno: : en anexo, La Barca

    Editorial Universidad de Almería (edual)

  6. Antonella Cagnolati (ed.): Women and Children’s Literature. A Love Affair?, Peter Lang, 2021, pp. 178.

    Ambigua: revista de investigaciones sobre género y estudios culturales, Núm. 8, pp. 184-188

  7. Análisis de los programas de formación para profesorado de lenguas para fines específicos en España.

    Tonos digital: revista de estudios filológicos, Núm. 41

  8. Bénit (André), Légendes, intrigues et médisances autour des « archidupes ». Charlotte de Saxe-Cobourg-Gotha, princesse de Belgique. Maximilien de Habsbourg, archiduc d’Autriche. Récits historique et

    Textyles, pp. 169-172

  9. Capítulo XII. La perspectiva de género: Una asignatura pendiente en la formación inicial del profesorado

    Hacia una docencia sensible al género en la educación superior (Dykinson), pp. 293-313

  10. Chapter 1. Methodological reflections on and participatory episodes of ethnographic academic writing research

    Research Methods in Applied Linguistics : Theory, methods, and interpretation (John Benjamins Publishing Company), pp. 2-20

  11. Clil teacher training for reducing rejection towards bilingual education at university

    Research Anthology on Bilingual and Multilingual Education (IGI Global), pp. 1130-1147

  12. Covid 19 y teledocencia en lenguas extranjeras: Adquisición de la competencia oral en alemán turístico

    Innovación docente e investigación en arte y humanidades: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 935-946

  13. De "L’île parfumée" aux porteurs de patrimoine dans la littérature polynésienne

    Viagem e cosmopolitismo: da ilha ao mundo (Edições Húmus), pp. 435-450

  14. Der Begriff “Nachhaltiger Tourismus” im sozialen, ökonomischen, ökologischen und linguistischen Bereich. / The concept of "sustainable tourism" in the social, economic, environmentaland linguistic spheres.

    РЕЧЕВЫЕТЕХНОЛОГИИ / SPEECH TECHNOLOGY, Vol. 3, pp. 100-112

  15. Du réalisme magique au récit autobiographique de Fatima Mernissi, 'Rêves de femmes. une enfance au harem'

    Anaquel de estudios árabes, Núm. 32, pp. 227-248

  16. ECOLINGUISTICS, CRITICAL DISCOURSE AND TRANSLATION

    CULTURE AND COMMUNICATION: NEW RESOURCES FOR URBAN DEVELOPMENT- Linguistics University of Nizhny Novgorod

  17. ESP for Tourism: Does It Meet Employers’ Needs and Prepare Students for the Workplace?

    Mediating Specialized Knowledge and L2 Abilities (Springer International Publishing), pp. 153-190

  18. Editorial: Future perspectives and challenges of ESP/EAP. In honor of Helen Basturkmen's contribution to ESP/EAP research

    Language Teaching Research Quarterly

  19. El cuestionario Surveyanyplace como herramienta para la evaluación del aprendizaje continuo en FLE

    Edunovatic2021. Conference proceedings: 6th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT

  20. El feedback correctivo en interacciones orales entre aprendientes como ejemplo de la evolución del papel del profesorado en las aulas de lenguas extranjeras y segundas lenguas

    Innovación docente e investigación en arte y humanidades: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 1225-1232