Departamento
Marketing y Comunicación
Artículos (8) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
A mercantilização anunciada da Pesquisa na Espanha dos anos 2000
Serviço Social & Sociedade, Vol. 147, Núm. 2
-
Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31
-
Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
-
Influencers y marcas de moda de lujo en Instagram. Efectos de las acciones mediadas por prescriptores en la relación con el usuario
Icono14, Vol. 22, Núm. 1
-
La investigación científica sobre el uso de influencers en la gestión de las marcas: estado de la cuestión
Icono14, Vol. 22, Núm. 1
-
La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303
-
Visual Identity of Contemporary Art Museums on Facebook, Instagram and Web: A Comparative Analysis
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 2