Departamento
Marketing y Comunicación
Publicaciones (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
A mercantilização anunciada da Pesquisa na Espanha dos anos 2000
Serviço Social & Sociedade, Vol. 147, Núm. 2
-
An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
Aquel día en Salamanca. Y otros más antes
Mi alma se ha empleado: Homenaje a Francisco García García (Fragua), pp. 235-236
-
Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31
-
Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
-
Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence
Journal of Management Development
-
Introducción
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22
-
La investigación científica sobre el uso de influencers en la gestión de las marcas: estado de la cuestión
Icono14, Vol. 22, Núm. 1
-
La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303
-
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social
Tirant lo Blanch
-
Un caso de estudio: El caso de la fundación del Cádiz club de fútbol. Un acercamiento desde la perspectiva del marketing social en twitter
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 301-316