Publications (12) Publications auxquelles un chercheur a participé

2024

  1. A mercantilização anunciada da Pesquisa na Espanha dos anos 2000

    Serviço Social & Sociedade, Vol. 147, Núm. 2

  2. An Instituting Archive for Memory Activism: The Archivo de la Memoria Trans de Argentina

    Memory Studies, Vol. 17, Núm. 2, pp. 332-348

  3. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  4. Crematorio: An X-ray of corruption in contemporary Spain – A conversation with the Sánchez-Cabezudo brothers

    Journal of Popular Television, Vol. 12, Núm. 1, pp. 27-32

  5. Desgaste profesional docente en Educación Superior pospandemia COVID-19

    Rihumso: Revista de Investigación del Departamento de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 25, pp. 159-178

  6. Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31

  7. Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574

  8. Influencers y marcas de moda de lujo en Instagram. Efectos de las acciones mediadas por prescriptores en la relación con el usuario

    Icono14, Vol. 22, Núm. 1

  9. La investigación científica sobre el uso de influencers en la gestión de las marcas: estado de la cuestión

    Icono14, Vol. 22, Núm. 1

  10. La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303

  11. Visual Identity of Contemporary Art Museums on Facebook, Instagram and Web: A Comparative Analysis

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 2

  12. ‘We really enjoyed doing the extracurricular transmedia stuff’: How I Met Your Mother and the beginnings of transmedia in the sitcom genre

    Catalan journal of communication & cultural studies, Vol. 16, Núm. 1, pp. 45-61