Publicaciones en las que colabora con Luis Bayardo Tobar Pesántez (26)

2024

  1. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  2. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  3. Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social

    Tirant lo Blanch

2023

  1. Determinants of the subjective well-being of entrepreneurs

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 28, Núm. 10, pp. 875-891

  2. Internal and External Happiness Triggers for Customer Behaviour Motivations

    15TH GLOBAL CONFERENCE ON BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES ON 14 - 15 SEPTEMBER 2023, NOVOTEL BANGKOK PLATINUM PRATUNAM, THAILAND

  3. Social media impact of tourism managers: a decision tree approach in happiness, social marketing and sustainability

    Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 436-457

2022

  1. Elements of organizational justice as determinants of job satisfaction and internship rotation in the era of Happiness Management

    13th GLOBAL CONFERENCE ON BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES

  2. Prólogo

    Las políticas públicas en el s. XXI: nuevos problemas, necesidades, retos y oportunidades (Sindéresis), pp. 15-16

  3. ¿Queremos modelos productivos sostenibles y ecoinnovadores en la era del siglo XXI? Un link a explorar orientación a la marca-happiness management

    DOCFRADIS Working Papers

2021

  1. Does Entrepreneurship Make You Happier? A Comparative Analysis Between Entrepreneurs and Wage Earners

    12th Global Conference on Business & Social Sciences “Contemporary Issues in Management and Social Sciences Research”,

  2. Happiness Management a culture to explore from Brand Orientation as a sign of Responsibily and Sustainable Production.”

    20º Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo, con el lema "Marketing Público y No Lucrativo en el Marco de los Objetivos de Desarrollo Sostenible",

  3. Knowledge management and key factors for organizational success in the perspective of the 21st century

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 26, Núm. Special Issue 6, pp. 65-81

2020

  1. Estudio multidisciplinar de la influencia de la creatividad y de la felicidad corporativa en el desarrollo sostenible —económico, social y medioambiental— de los territorios

    La Brújula del siglo XXI: el happiness Management. Un concepto a explorar por las empresas, el marketing social y el liderazgo organizacional (Tirant Humanidades), pp. 25-42

  2. Estudio multidisciplinar: el happiness management, la creatividad y el bienestar en la era de la industria 4.0 desde la perspectiva de las ciencias sociales y las humanidades. Una aproximación

    La Brújula del siglo XXI: el happiness Management. Un concepto a explorar por las empresas, el marketing social y el liderazgo organizacional (Tirant Humanidades), pp. 371-382

  3. La Brújula del siglo XXI: el happiness Management. Un concepto a explorar por las empresas, el marketing social y el liderazgo organizacional

    Tirant Humanidades