Publicaciones en las que colabora con Eduardo Ahumada Tello (18)

2024

  1. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  2. Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social

    Tirant lo Blanch

2023

  1. Internal and External Happiness Triggers for Customer Behaviour Motivations

    15TH GLOBAL CONFERENCE ON BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES ON 14 - 15 SEPTEMBER 2023, NOVOTEL BANGKOK PLATINUM PRATUNAM, THAILAND

2022

  1. An analysis of the relationship between marital status and happiness in entrepreneurs of the industry 4.0 era, from the perspective of the age variable

    2022 IEEE Technology and Engineering Management Conference (TEMSCON EUROPE)

  2. Developing Firms’ Collective Emotional Intelligence with Subjective Well-Being and Happiness Perception as Triggers.

    13th GLOBAL CONFERENCE ON BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES

  3. El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar

    Tirant Humanidades

  4. Elements of organizational justice as determinants of job satisfaction and internship rotation in the era of Happiness Management

    13th GLOBAL CONFERENCE ON BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES

  5. Impacto de las redes sociales y competencias digitales en el bienestar subjetivo de egresados universitarios

    Prospectiva de las profesiones y el uso de TIC (Ediciones Octaedro), pp. 483-496

  6. Introducción

    El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar (Tirant Humanidades), pp. 29-32

2021

  1. Does Entrepreneurship Make You Happier? A Comparative Analysis Between Entrepreneurs and Wage Earners

    12th Global Conference on Business & Social Sciences “Contemporary Issues in Management and Social Sciences Research”,

2020

  1. Social networks and academic performance self-perception in business sciences students

    Cuadernos de administración, Vol. 36, Núm. 66, pp. 105-117

2019

  1. La creatividad: Una competencia transversal a incorporar en el ámbito de las instituciones de enseñanza superior

    Happiness management and creativity in the XXI century: intangible capitals as a source of innovation, competitiveness and sustainable development (Comares), pp. 131-150

  2. La felicidad como predictor del rendimiento académico de los estudiantes universitarios.: Un análisis comparativo entre México y España

    Cauriensia: revista anual de Ciencias Eclesiásticas, Núm. 14, pp. 407-426

  3. The role of social networks in academic performance and perception of corporate happiness of students from the University of Cádiz

    Happiness Management: A Lighthouse for Social Wellbeing, Creativity and Sustainability (Peter Lang), pp. 21-37

  4. Una propuesta de valor compartido entre la transmedia y la felicidad en la educación. Un estudio de caso

    Educación y felicidad en las ciencias sociales y humanidades: un enfoque holístico para el desarrollo de la creatividad en la era digital (Tirant lo Blanch), pp. 121-138

2018

  1. El rol de las redes digitales en el desempeño académico y en la percepción de felicidad social en estudiantes universitarios en Baja California

    Claves para un desarrollo sostenible: la creatividad y el "happiness management" como portafolio de la innovación tecnológica, empresarial y marketing social (Comares), pp. 99-116

  2. MANUAL DIDÁTICO DE GESTãO DA FELICIDADE OS PROBLEMAS DE SELEçãO DE INVESTIMENTO E ELECTRA I

    FONDO EDITORIAL UNERMB, COLECTIVO DE INVESTIGACIÓN DCOLM (VENEZUELA).

  3. Responsabilidad Social Universitaria. Desarrollo de competitividad organizacional desde el proceso educativo

    Actualidades Investigativas en Educación, Vol. 18, Núm. 3