Publicaciones (80) Publicaciones de ARACELI GALIANO CORONIL

2024

  1. An approach to analyzing social media from a social marketing and happiness perspective using correspondence analysis

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  2. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  3. Exploring X as a social marketing and happiness management instrument for biodiversity

    International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 4, pp. 505-528

  4. Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574

  5. Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence

    Journal of Management Development

  6. International University Network of Happiness

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  7. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  8. La enseñanza del marketing, economía y dirección de empresas mediante técnicas de inteligencia artificial

    Los retos de la inteligencia artificial en contextos educativos (CEU Ediciones), pp. 109-120

  9. Social marketing and happiness in employment. Evidences from Glassdoor

    BMC Psychology, Vol. 12, Núm. 1

  10. Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social coord.

    Tirant lo Blanch

  11. Un caso de estudio: El caso de la fundación del Cádiz club de fútbol. Un acercamiento desde la perspectiva del marketing social en twitter

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 301-316

  12. Vida universitaria y marketing deportivo: el rol de los jóvenes universitarios como influenciadores

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

2023

  1. An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 20, Núm. 3, pp. 635-658

  2. Analysis of tourism sustainability synthetic indicators. A case study of Aragon

    Heliyon, Vol. 9, Núm. 4

  3. Correction to: An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing (International Review on Public and Nonprofit Marketing, (2023), 20, 3, (635-658), 10.1007/s12208-023-00369-3)

    International Review on Public and Nonprofit Marketing

  4. El aprendizaje en los procesos de decisión de los consumidores universitarios en marketing deportivo

    Pensamiento, arte y comunicación: la importancia de hacer llegar el mensaje (Dykinson), pp. 144-157

  5. Estrategias de Marketing Social y Comunicación de la Slow Fashion como Herramienta de Happiness Management

    Anduli: revista andaluza de ciencias sociales, Núm. 23, pp. 99-116

  6. La percepción del marketing deportivo por parte de los consumidores universitarios

    Metodologías activas e innovación docente para una educación de calidad (Dykinson), pp. 906-918

  7. Marketing deportivo: Adopción de las innovaciones por parte de los universitarios

    Caminos de reflexión y pensamiento: análisis desde la filosofía hasta los ODS (Dykinson), pp. 755-768

  8. Social media impact of tourism managers: a decision tree approach in happiness, social marketing and sustainability

    Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 436-457