ARACELI
GALIANO CORONIL
Profesora Ayudante Doctora
Publicaciones (80) Publicaciones de ARACELI GALIANO CORONIL
2024
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An approach to analyzing social media from a social marketing and happiness perspective using correspondence analysis
International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)
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Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
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Exploring X as a social marketing and happiness management instrument for biodiversity
International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 4, pp. 505-528
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Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
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Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence
Journal of Management Development
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International University Network of Happiness
International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)
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Introducción
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22
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La enseñanza del marketing, economía y dirección de empresas mediante técnicas de inteligencia artificial
Los retos de la inteligencia artificial en contextos educativos (CEU Ediciones), pp. 109-120
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Social marketing and happiness in employment. Evidences from Glassdoor
BMC Psychology, Vol. 12, Núm. 1
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Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social
coord.
Tirant lo Blanch
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Un caso de estudio: El caso de la fundación del Cádiz club de fútbol. Un acercamiento desde la perspectiva del marketing social en twitter
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 301-316
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Vida universitaria y marketing deportivo: el rol de los jóvenes universitarios como influenciadores
International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)
2023
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An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 20, Núm. 3, pp. 635-658
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Analysis of tourism sustainability synthetic indicators. A case study of Aragon
Heliyon, Vol. 9, Núm. 4
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Correction to: An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing (International Review on Public and Nonprofit Marketing, (2023), 20, 3, (635-658), 10.1007/s12208-023-00369-3)
International Review on Public and Nonprofit Marketing
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El aprendizaje en los procesos de decisión de los consumidores universitarios en marketing deportivo
Pensamiento, arte y comunicación: la importancia de hacer llegar el mensaje (Dykinson), pp. 144-157
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Estrategias de Marketing Social y Comunicación de la Slow Fashion como Herramienta de Happiness Management
Anduli: revista andaluza de ciencias sociales, Núm. 23, pp. 99-116
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La percepción del marketing deportivo por parte de los consumidores universitarios
Metodologías activas e innovación docente para una educación de calidad (Dykinson), pp. 906-918
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Marketing deportivo: Adopción de las innovaciones por parte de los universitarios
Caminos de reflexión y pensamiento: análisis desde la filosofía hasta los ODS (Dykinson), pp. 755-768
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Social media impact of tourism managers: a decision tree approach in happiness, social marketing and sustainability
Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 436-457