Marketing y Comunicación
Departamento
JOSE ANTONIO
LOPEZ SANCHEZ
Catedrático de Universidad
Publicacións nas que colabora con JOSE ANTONIO LOPEZ SANCHEZ (10)
2025
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Web accessibility and inclusivity of tourist destinations at social media management. An intercultural analysis of Andalusia and Northern Morocco
Universal Access in the Information Society, Vol. 24, Núm. 1, pp. 249-265
2024
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Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
2023
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El enoturismo en perspectiva: un análisis bibliométrico del sector
El consumidor de vino y el enoturismo en la provincia de Cádiz (Dykinson), pp. 71-100
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El futuro del turismo en Andalucía
Dykinson
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Smart tourism destinations really make sustainable cities: Benidorm as a case study
International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 1, pp. 51-69
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The conceptual bibliometric analysis applied to the tourism‑culture binomial 1995‑2020
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 21, Núm. 1, pp. 53-67
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Web accessibility and inclusivity of tourist destinations at social media management. An intercultural analysis of Andalusia and Northern Morocco
Universal Access in the Information Society
2021
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Intersection of Data Science and Smart Destinations: A Systematic Review
Frontiers in Psychology, Vol. 12
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Tics y turismo accesible dentro de la estrategia del marketing de contenidos. Estudio de caso para España.
TuriTec: XIII Congreso Internacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
2017
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Análisis comparativo del impacto de los puertos de cruceros del ámbito del estrecho: los casos de Cádiz y "Tánger Ville"
Naturaleza, territorio y ciudad en un mundo global