Publicacións (19) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. A mercantilização anunciada da Pesquisa na Espanha dos anos 2000

    Serviço Social & Sociedade, Vol. 147, Núm. 2

  2. An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives

    Smart Innovation, Systems and Technologies

  3. An Instituting Archive for Memory Activism: The Archivo de la Memoria Trans de Argentina

    Memory Studies, Vol. 17, Núm. 2, pp. 332-348

  4. Aquel día en Salamanca. Y otros más antes

    Mi alma se ha empleado: Homenaje a Francisco García García (Fragua), pp. 235-236

  5. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  6. Crematorio: An X-ray of corruption in contemporary Spain – A conversation with the Sánchez-Cabezudo brothers

    Journal of Popular Television, Vol. 12, Núm. 1, pp. 27-32

  7. Desgaste profesional docente en Educación Superior pospandemia COVID-19

    Rihumso: Revista de Investigación del Departamento de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 25, pp. 159-178

  8. Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31

  9. Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574

  10. Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence

    Journal of Management Development

  11. Influencers y marcas de moda de lujo en Instagram. Efectos de las acciones mediadas por prescriptores en la relación con el usuario

    Icono14, Vol. 22, Núm. 1

  12. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  13. La investigación científica sobre el uso de influencers en la gestión de las marcas: estado de la cuestión

    Icono14, Vol. 22, Núm. 1

  14. La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303

  15. Revelando lo silenciado: El poder del storytelling en campañas publicitarias de responsabilidad social.

    Creatividad en la narrativa publicitaria: Estrategia, contenidos y discursos. (Dykinson), pp. 107-122

  16. Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social

    Tirant lo Blanch

  17. Un caso de estudio: El caso de la fundación del Cádiz club de fútbol. Un acercamiento desde la perspectiva del marketing social en twitter

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 301-316

  18. Visual Identity of Contemporary Art Museums on Facebook, Instagram and Web: A Comparative Analysis

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 2

  19. ‘We really enjoyed doing the extracurricular transmedia stuff’: How I Met Your Mother and the beginnings of transmedia in the sitcom genre

    Catalan journal of communication & cultural studies, Vol. 16, Núm. 1, pp. 45-61