Departamento
Marketing y Comunicación
Publicacións (19) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
A mercantilização anunciada da Pesquisa na Espanha dos anos 2000
Serviço Social & Sociedade, Vol. 147, Núm. 2
-
An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
An Instituting Archive for Memory Activism: The Archivo de la Memoria Trans de Argentina
Memory Studies, Vol. 17, Núm. 2, pp. 332-348
-
Aquel día en Salamanca. Y otros más antes
Mi alma se ha empleado: Homenaje a Francisco García García (Fragua), pp. 235-236
-
Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Crematorio: An X-ray of corruption in contemporary Spain – A conversation with the Sánchez-Cabezudo brothers
Journal of Popular Television, Vol. 12, Núm. 1, pp. 27-32
-
Desgaste profesional docente en Educación Superior pospandemia COVID-19
Rihumso: Revista de Investigación del Departamento de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 25, pp. 159-178
-
Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31
-
Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
-
Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence
Journal of Management Development
-
Influencers y marcas de moda de lujo en Instagram. Efectos de las acciones mediadas por prescriptores en la relación con el usuario
Icono14, Vol. 22, Núm. 1
-
Introducción
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22
-
La investigación científica sobre el uso de influencers en la gestión de las marcas: estado de la cuestión
Icono14, Vol. 22, Núm. 1
-
La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303
-
Revelando lo silenciado: El poder del storytelling en campañas publicitarias de responsabilidad social.
Creatividad en la narrativa publicitaria: Estrategia, contenidos y discursos. (Dykinson), pp. 107-122
-
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social
Tirant lo Blanch
-
Un caso de estudio: El caso de la fundación del Cádiz club de fútbol. Un acercamiento desde la perspectiva del marketing social en twitter
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 301-316
-
Visual Identity of Contemporary Art Museums on Facebook, Instagram and Web: A Comparative Analysis
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 16, Núm. 2
-
‘We really enjoyed doing the extracurricular transmedia stuff’: How I Met Your Mother and the beginnings of transmedia in the sitcom genre
Catalan journal of communication & cultural studies, Vol. 16, Núm. 1, pp. 45-61