Innovación Social en Marketing
SEJ482
Universidad de Granada
Granada, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (13)
2022
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Human Taste-Perception: Brain Computer Interface (BCI) and Its Application as an Engineering Tool for Taste-Driven Sensory Studies
Food Engineering Reviews, Vol. 14, Núm. 3, pp. 408-434
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Influencia de la apelación del mensaje en la atención. Un estudio de eye-tracking
Vivat Academia, Núm. 155
2021
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The Effect of Consumer Concern for the Environment, Self-Regulatory Focus and Message Framing on Green Advertising Effectiveness: An Eye Tracking Study
Environmental Communication, Vol. 15, Núm. 6, pp. 813-841
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What do you want to eat? Influence of menu description and design on consumer’s mind: An fmri study
Foods, Vol. 10, Núm. 5
2020
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Perceptions of plain cigarette packaging among smokers and non-smokers in Andalusia (Spain)
Gaceta Sanitaria, Vol. 34, Núm. 1, pp. 10-14
2019
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Improving an app for visually impaired travelers: EMT Malaga case study
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 164-185
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Measuring advertising effectiveness in Travel 2.0 websites through eye-tracking technology
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 83-95
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Sparking interest in restaurant dishes? Cognitive and affective processes underlying dish design and ecological origin. An fMRI study
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 116-129
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Understanding drivers and barriers affecting merchants' adoption of mobile payments: An empirical research and theoretical review focused in Spain
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 48-70
2018
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Analizando el diseño de la comunicación de energías renovables: un estudio basado en resonancias magnéticas funcionales
DYNA energía y sostenibilidad, Vol. 7, Núm. 1
2017
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El envase neutro de los productos de tabaco: una nueva estrategia para el control del tabaquismo
Gaceta Sanitaria, Vol. 31, Núm. 1, pp. 62-65
2010
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Efectos del envase en el consumo de los productos del tabaco: el envase genérico
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 244
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Una imagen vale más que mil palabras: efectos de las advertencias sanitarias visuales en el descenso del consumo de tabaco: un estudio desde la perspectiva del marketing social
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 10, Núm. 1, pp. 149-165