
MANUEL
PALOMO DUARTE
Profesor Titular de Universidad
Argitalpenak (110)
2023
2022
-
<sc>PresQ</sc>: Discovery of Multidimensional Equally-Distributed Dependencies Via Quasi-Cliques on Hypergraphs
IEEE Transactions on Emerging Topics in Computing
-
E-Learning through an Adaptive cMOOC: Is it Worthyof Further Research?
EAI Endorsed Transactions on Scalable Information Systems, Vol. 22, Núm. 6
-
Redesigning a Foreign Language Learning Task Using Mobile Devices: A Comparative Analysis between the Digital and Paper-Based Outcomes
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
2021
-
Ampliación a 3D de un juego serio para modelado conceptual de datos
CEUR Workshop Proceedings
-
Assessment in software development for competitive environments: An ai strategy development case study
Electronics (Switzerland), Vol. 10, Núm. 13
-
Evidence-based assessment of student performance in virtual worlds
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-17
-
Learning Analytics to Detect Evidence of Fraudulent Behaviour in Online Examinations
IJIMAI, Vol. 7, Núm. 2, pp. 241-249
2020
-
Descubrimiento de modelos de comportamiento de perfiles de jugadores en juegos serios
CEUR Workshop Proceedings
-
Propuesta de simulación y monitorización de prácticas virtuales usando una extensión de H5P branching scenario: caso de estudio en un curso de redes locales
IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 31, pp. 12-27
-
Rain simulation device to test durability of building materials
Science and Digital Technology for Cultural Heritage - Interdisciplinary Approach to Diagnosis, Vulnerability, Risk Assessment and Graphic Information Models - Proceedings of the 4th International Congress Science and Technology for the conservation of cultural heritage, TECHNOHERITAGE 2019
-
Teamwork assessment in collaborative projects through process mining techniques
The International journal of engineering education, Vol. 36, Núm. 1, pp. 470-482
-
Una app gamificada para incrementar la motivación hacia el aprendizaje de idiomas
RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 8, pp. 29-44
2019
-
Clustering analysis of gamebased learning: Worth it for all students?
Journal of Gaming and Virtual Worlds, Vol. 11, Núm. 1, pp. 45-66
-
Computación creativa y desarrollo centrado en el usuario para el aprendizaje
IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 30, pp. 26-32
-
Evaluación de competencias en Serious games mediante analítica de aprendizaje con Process Mining
Aprendizaje, innovación y cooperación como impulsores del cambio metodológico. Actas del V congreso internacional sobre aprendizaje, innovación y cooperación, CINAIC 2019
-
Extending H5P Branching Scenario with 360° scenes and xAPI capabilities: A case study in a local networks course
2019 International Symposium on Computers in Education, SIIE 2019
-
Information management in interactive and non-interactive suspenseful storytelling
Connection Science, Vol. 31, Núm. 1, pp. 82-101
-
Interactive Data Exploration of Distributed Raw Files: A Systematic Mapping Study
IEEE Access, Vol. 7, pp. 10691-10717
-
Model-driven skills assessment in knowledge management systems
Journal of Web Engineering, Vol. 18, Núm. 4-6, pp. 353-379