ALEXANDER
AGUIRRE MONTERO
Profesor Sustituto Interino
Publicaciones (12) Publicaciones de ALEXANDER AGUIRRE MONTERO
2024
-
Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
2023
-
El futuro del turismo en Andalucía
coord.
Dykinson
-
El impacto de la experiencia enoturística en las motivaciones y el consumo del vino
El consumidor de vino y el enoturismo en la provincia de Cádiz (Dykinson), pp. 103-136
-
La accesibilidad, la gran desconocida: "la Andalucía victoriana" una ruta patrimonial ejemplo de oferta turística accesible
El futuro del turismo en Andalucía (Dykinson), pp. 293-319
-
Ruta “Cádiz victoriano”: El patrimonio de influencia británica como producto turístico accesible de la provincia de Cádiz
Journal of Tourism and Heritage Research: JTHR, Vol. 6, Núm. 2, pp. 44-62
-
Smart tourism destinations really make sustainable cities: Benidorm as a case study
International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 1, pp. 51-69
-
The conceptual bibliometric analysis applied to the tourism‑culture binomial 1995‑2020
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 21, Núm. 1, pp. 53-67
-
The effect of the wine tourism experience
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 29
-
Web accessibility and inclusivity of tourist destinations at social media management. An intercultural analysis of Andalusia and Northern Morocco
Universal Access in the Information Society
2021
-
Intersection of Data Science and Smart Destinations: A Systematic Review
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Tics y turismo accesible dentro de la estrategia del marketing de contenidos. Estudio de caso para España.
TuriTec: XIII Congreso Internacional Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
2020
-
Hacia un nuevo modelo de turismo azul y seguro
Turismo azul y seguro: fundamentos para la gestión de los riesgos costeros (Círculo Rojo), pp. 1-18