DIEGO
GOMEZ CARMONA
Profesor Ayudante Doctor
Publicacións (50) Publicacións de DIEGO GOMEZ CARMONA
2024
-
An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
Emotional response to sherry wines and its relationship with emotional intelligence, level of expertise and gender
Food Research International, Vol. 192
-
Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31
-
Uso de Instagram como canal de comunicación en el fútbol modesto: el caso de los equipos españoles de la primera federación
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 31
2023
-
SEGMENTATION OF SHERRY WINE CONSUMERS INTO 3 CLUSTERS ACCORDING TO THEIR CONSUMPTION FREQUENCY USING UNSUPERVISED MACHINE LEARNING
44° CONGRESO MUNDIAL DE LA VID Y EL VINO
-
Smart tourism destinations really make sustainable cities: Benidorm as a case study
International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 1, pp. 51-69
-
The effect of the wine tourism experience
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 29
-
Wine Attitude Scale for Consumer Research (WASCR): Scale Development and Validation in Spanish Population
SAGE Open, Vol. 13, Núm. 4
2022
-
Análisis del comportamiento del consumidor del campeonato de motoGP en las nuevas plataformas digitales
Narrativas emergentes para la comunicación digital (Dykinson), pp. 628-647
-
Aplicación de las técnicas de marketing sensorial en los establecimientos de moda:: el caso de Zara y Stradivarius
Vivat Academia, Núm. 155
-
Cross-sectional analysis of coping strategies and anxiety and depression levels in a sample of the Andalusian population during the home lockdown caused by the COVID-19 pandemic
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, Vol. 37, Núm. 1, pp. 119-143
-
Efecto del comportamiento pro-ambiental en la intención de compra de energías renovables
Investigación y transferencia de las ciencias sociales frente a un mundo en crisis (Dykinson), pp. 454-480
-
El efecto de la Covid-19 en la aceptación de uso de Twitch
El camino hacia las sociedades inclusivas (Dykinson), pp. 1062-1083
-
Environmental concern as a moderator of information processing: A fMRI study
Journal of Cleaner Production, Vol. 369
-
Estrategias de marketing y comunicación en la emisión de contenidos de los clubes de la Liga en la red social TikTok
Lo que segrega también nos conecta (Dykinson), pp. 694-713
-
Explorando la toma de decisiones al elegir un plato a través del neuromarketing
Comunicación y soluciones digitales para nuevos contenidos (Gedisa), pp. 177-190
-
Human Taste-Perception: Brain Computer Interface (BCI) and Its Application as an Engineering Tool for Taste-Driven Sensory Studies
Food Engineering Reviews, Vol. 14, Núm. 3, pp. 408-434
-
Impact of COVID-19 prevention measures on health service quality, perceived value and user satisfaction. A structural equation modelling (SEM) approach
Atencion Primaria, Vol. 54, Núm. 2
-
Influencia de la apelación del mensaje en la atención. Un estudio de eye-tracking
Vivat Academia, Núm. 155
-
La aceptación del pago móvil entre usuarios de ios vs android
Del periodismo a los prosumidores. Mensajes, lenguajes y sociedad (Dykinson), pp. 642-665