Publicacions (66) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2024

  1. ARCHIVING ART-ACTIVISM IN POSTDIGITAL TIMES: THE MIGUEL BENLLOCH ARCHIVE

    Archiving Activism in the Digital Age (Institute of Network Cultures, Amsterdam University of Applied Sciences), pp. 87-115

  2. Desarrollando el marco DALI de alfabetización en datos para la ciudadanía

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 289-318

  3. Imágenes de condensación

    Nemotipos. Joan Fontcuberta (Instituto de las Industrias Culturales y las Artes. Comunidad Autónoma de la Región Murcia.), pp. 94-112

  4. La creación artística visual frente a los retos de la inteligencia artificial. Automatización creativa y cuestionamientos éticos

    Eikón / Imago, Vol. 13, Núm. 1

  5. Using personal network analysis to understand the interaction between programmes’ facilitators and teachers in psychoeducational interventions

    Evaluation and Program Planning, Vol. 103

2023

  1. Assessing the presence of the ‘Personal Learning Environment’ concept across the web domains of Spanish Higher Education institutions: a web mention study

    RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 71

  2. Beyond functionality: Building critical digital teaching competence among future primary education teachers

    Contemporary Educational Technology, Vol. 15, Núm. 1

  3. Diálogo con Juan Martín Prada

    UMÁTICA. Revista sobre Creación y Análisis de la Imagen, pp. 191-200

  4. Diálogo con Juan Martín Prada: La creación artística visual frente a los retos de la inteligencia artificial

    Umática: revista sobre creación y análisis de la imagen, Núm. 6, pp. 191-200

  5. Editorial del número especial: Prácticas educativas abiertas en educación superior

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 85, pp. 1-8

  6. Flow-Poetics. Considerations on the work "Vía líquida" by Rubén Tortosa

    Vía Líquida (Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana), pp. 173-178

  7. On the Futures of Technology in Education: Emerging Trends and Policy Implications

  8. Online Infrastructures for Open Educational Resources

    Handbook of Open, Distance and Digital Education (Springer Nature), pp. 283-302

  9. Poètiques-flux. Consideracions sobre l´obra "Via líquida" de Rubén Tortosa

    Vía Líquida (Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana), pp. 63-144

  10. Poéticas-flujo. Consideraciones sobre la obra "Vía Líquida" de Rubén Tortosa.

    Vía Líquida (Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana), pp. 161-166

  11. Relational topologies in the learning activity spaces: operationalising a sociomaterial approach

    Educational Technology Research and Development

  12. Teoría del arte y cultura digital

    Akal