Publicaciones (413) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives

    Smart Innovation, Systems and Technologies

  2. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  3. Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31

  4. Exploring X as a social marketing and happiness management instrument for biodiversity

    International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 4, pp. 505-528

  5. Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574

  6. Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence

    Journal of Management Development

  7. International University Network of Happiness

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson), pp. 29

  8. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  9. La comunicación en Twitter de los clubes de fútbol de la 1º RFEF en España

    RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 12

  10. La comunicación digital de los alcaldes durante el confinamiento en España

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 549-566

  11. La efectividad publicitaria enoturística: una comparativa de Instagram vs Facebook mediante técnicas de neuromarketing

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 871-892

  12. La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303

  13. Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social

    Tirant lo Blanch

  14. Un caso de estudio: El caso de la fundación del Cádiz club de fútbol. Un acercamiento desde la perspectiva del marketing social en twitter

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 301-316

2023

  1. An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 20, Núm. 3, pp. 635-658

  2. Analysis of tourism sustainability synthetic indicators. A case study of Aragon

    Heliyon, Vol. 9, Núm. 4

  3. Aplicación práctica de estrategias comerciales post-COVID: una experiencia docente

    Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 18, Núm. 1

  4. Aprendizaje del marketing en el ámbito universitario a través de la realización de campañas de educación vial

    Innovación en la formación docente y en el desarrollo de competencias en el aprendizaje de las ciencias económicas y empresariales (Dykinson), pp. 803-821

  5. Correction to: An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing (International Review on Public and Nonprofit Marketing, (2023), 20, 3, (635-658), 10.1007/s12208-023-00369-3)

    International Review on Public and Nonprofit Marketing

  6. El aprendizaje en los procesos de decisión de los consumidores universitarios en marketing deportivo

    Pensamiento, arte y comunicación: la importancia de hacer llegar el mensaje (Dykinson), pp. 144-157