SEJ482
Innovación Social en Marketing
Publications (394) Publications in which a researcher has participated
2023
-
An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing
International Review on Public and Nonprofit Marketing
-
Analysis of tourism sustainability synthetic indicators. A case study of Aragon
Heliyon, Vol. 9, Núm. 4
-
Aplicación práctica de estrategias comerciales post-COVID: una experiencia docente
HUMAN REVIEW: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 18, Núm. 1
-
Correction to: An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing (International Review on Public and Nonprofit Marketing, (2023), 10.1007/s12208-023-00369-3)
International Review on Public and Nonprofit Marketing
-
Estrategias de Marketing Social y Comunicación de la Slow Fashion como Herramienta de Happiness Management
Anduli: revista andaluza de ciencias sociales, Núm. 23, pp. 99-116
-
Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision
-
Marketing deportivo: Adopción de las innovaciones por parte de los universitarios
Caminos de reflexión y pensamiento: análisis desde la filosofía hasta los ODS (Dykinson), pp. 755-768
-
Smart tourism destinations really make sustainable cities: Benidorm as a case study
International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 1, pp. 51-69
-
Social media impact of tourism managers: a decision tree approach in happiness, social marketing and sustainability
Journal of Management Development
-
The effect of the wine tourism experience
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 29
2022
- A thousand ways to understand happiness in the economy of European Union's ''Next Generations'' funds
-
Análisis de la docencia online en el ámbito universitario a través del campus virtual
Tic Docentes (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 143-154
-
Análisis del comportamiento del consumidor del campeonato de motoGP en las nuevas plataformas digitales
Narrativas emergentes para la comunicación digital (Dykinson), pp. 628-647
-
Aplicación de las técnicas de marketing sensorial en los establecimientos de moda:: el caso de Zara y Stradivarius
Vivat Academia, Núm. 155
-
Aplicación práctica de estrategias comerciales post- covid: Una experiencia docente
CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas
-
Aula invertida o flipped classroom como metodología docente para la mejora de la calidad de la formación en el ámbito universitario
CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas
-
Behavior as an approach to identifying target groups from a social marketing perspective
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 19, Núm. 2, pp. 265-287
-
Between Camp and Cursi: Humor and Homosexuality in Contemporary Mexican Narrative
Revista Valenciana, estudios de filosofía y letras, Núm. 29, pp. 397-400
-
Capítulo 38. Estrategias de marketing y comunicación en la emisión de contenidos de los clubes de la Liga en la red social TikTok
Lo que segrega también nos conecta (Dykinson), pp. 694-713
-
Comunicación política en pandemia: El uso de Twitter por los presidentes autonómicos españoles
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 9, Núm. 4, pp. 1-15