SEJ482
Innovación Social en Marketing
Publications (422) Publications in which a researcher has participated
2024
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An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives
Smart Innovation, Systems and Technologies
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An approach to analyzing social media from a social marketing and happiness perspective using correspondence analysis
International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)
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Analysis of the effectiveness of influencer marketing in the fashion industry
European Public and Social Innovation Review, Vol. 9
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Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
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Desarrollo de respuestas comerciales frente a escenarios de vulnerabilidad en espacios turísticos costeros: Sostenibilidad, patrimonio y bienestar
Business humanism in the digital age: An ethical perspective on artificial intelligence
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El enfoque regulatorio: un elemento moderador de la efectividad publicitaria
International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)
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Emotional response to sherry wines and its relationship with emotional intelligence, level of expertise and gender
Food Research International, Vol. 192
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Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31
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Exploring X as a social marketing and happiness management instrument for biodiversity
International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 4, pp. 505-528
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Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574
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Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence
Journal of Management Development
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International University Network of Happiness
International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)
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Introducción
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22
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La comunicación en Twitter de los clubes de fútbol de la 1º RFEF en España
RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 12
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La comunicación digital de los alcaldes durante el confinamiento en España
Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 549-566
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La efectividad publicitaria enoturística: una comparativa de Instagram vs Facebook mediante técnicas de neuromarketing
Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 871-892
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La enseñanza del marketing, economía y dirección de empresas mediante técnicas de inteligencia artificial
Los retos de la inteligencia artificial en contextos educativos (CEU Ediciones), pp. 109-120
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La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303
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Social marketing and happiness in employment. Evidences from Glassdoor
BMC Psychology, Vol. 12, Núm. 1
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Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social
Tirant lo Blanch