Publications (394) Publications in which a researcher has participated

2023

  1. An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing

    International Review on Public and Nonprofit Marketing

  2. Analysis of tourism sustainability synthetic indicators. A case study of Aragon

    Heliyon, Vol. 9, Núm. 4

  3. Aplicación práctica de estrategias comerciales post-COVID: una experiencia docente

    HUMAN REVIEW: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 18, Núm. 1

  4. Correction to: An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing (International Review on Public and Nonprofit Marketing, (2023), 10.1007/s12208-023-00369-3)

    International Review on Public and Nonprofit Marketing

  5. Estrategias de Marketing Social y Comunicación de la Slow Fashion como Herramienta de Happiness Management

    Anduli: revista andaluza de ciencias sociales, Núm. 23, pp. 99-116

  6. Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis

    Management Decision

  7. Marketing deportivo: Adopción de las innovaciones por parte de los universitarios

    Caminos de reflexión y pensamiento: análisis desde la filosofía hasta los ODS (Dykinson), pp. 755-768

  8. Smart tourism destinations really make sustainable cities: Benidorm as a case study

    International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 1, pp. 51-69

  9. Social media impact of tourism managers: a decision tree approach in happiness, social marketing and sustainability

    Journal of Management Development

  10. The effect of the wine tourism experience

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 29

2022

  1. A thousand ways to understand happiness in the economy of European Union's ''Next Generations'' funds

  2. Análisis de la docencia online en el ámbito universitario a través del campus virtual

    Tic Docentes (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 143-154

  3. Análisis del comportamiento del consumidor del campeonato de motoGP en las nuevas plataformas digitales

    Narrativas emergentes para la comunicación digital (Dykinson), pp. 628-647

  4. Aplicación de las técnicas de marketing sensorial en los establecimientos de moda:: el caso de Zara y Stradivarius

    Vivat Academia, Núm. 155

  5. Aplicación práctica de estrategias comerciales post- covid: Una experiencia docente

    CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas

  6. Aula invertida o flipped classroom como metodología docente para la mejora de la calidad de la formación en el ámbito universitario

    CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas

  7. Behavior as an approach to identifying target groups from a social marketing perspective

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 19, Núm. 2, pp. 265-287

  8. Between Camp and Cursi: Humor and Homosexuality in Contemporary Mexican Narrative

    Revista Valenciana, estudios de filosofía y letras, Núm. 29, pp. 397-400

  9. Capítulo 38. Estrategias de marketing y comunicación en la emisión de contenidos de los clubes de la Liga en la red social TikTok

    Lo que segrega también nos conecta (Dykinson), pp. 694-713

  10. Comunicación política en pandemia: El uso de Twitter por los presidentes autonómicos españoles

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 9, Núm. 4, pp. 1-15