Argitalpenak (418) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives

    Smart Innovation, Systems and Technologies

  2. An approach to analyzing social media from a social marketing and happiness perspective using correspondence analysis

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  3. Analysis of the effectiveness of influencer marketing in the fashion industry

    European Public and Social Innovation Review, Vol. 9

  4. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  5. El enfoque regulatorio: un elemento moderador de la efectividad publicitaria

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  6. Emotional response to sherry wines and its relationship with emotional intelligence, level of expertise and gender

    Food Research International, Vol. 192

  7. Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31

  8. Exploring X as a social marketing and happiness management instrument for biodiversity

    International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 4, pp. 505-528

  9. Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574

  10. Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence

    Journal of Management Development

  11. International University Network of Happiness

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  12. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  13. La comunicación en Twitter de los clubes de fútbol de la 1º RFEF en España

    RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 12

  14. La comunicación digital de los alcaldes durante el confinamiento en España

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 549-566

  15. La efectividad publicitaria enoturística: una comparativa de Instagram vs Facebook mediante técnicas de neuromarketing

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 871-892

  16. La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303

  17. Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social

    Tirant lo Blanch

  18. Un caso de estudio: El caso de la fundación del Cádiz club de fútbol. Un acercamiento desde la perspectiva del marketing social en twitter

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 301-316

  19. Vida universitaria y marketing deportivo: el rol de los jóvenes universitarios como influenciadores

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

2023

  1. An approach for analysing and segmenting messages about the SDGs on Twitter from the perspective of social marketing

    International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 20, Núm. 3, pp. 635-658