Publicaciones (422) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. An Analysis of Digital Communication in Spanish Agricultural Cooperatives

    Smart Innovation, Systems and Technologies

  2. An approach to analyzing social media from a social marketing and happiness perspective using correspondence analysis

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  3. Analysis of the effectiveness of influencer marketing in the fashion industry

    European Public and Social Innovation Review, Vol. 9

  4. Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  5. Desarrollo de respuestas comerciales frente a escenarios de vulnerabilidad en espacios turísticos costeros: Sostenibilidad, patrimonio y bienestar

    Business humanism in the digital age: An ethical perspective on artificial intelligence

  6. El enfoque regulatorio: un elemento moderador de la efectividad publicitaria

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  7. Emotional response to sherry wines and its relationship with emotional intelligence, level of expertise and gender

    Food Research International, Vol. 192

  8. Evolution of the impact of social media in hospitality: A bibliometric analysis

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 31

  9. Exploring X as a social marketing and happiness management instrument for biodiversity

    International Journal of Management and Decision Making, Vol. 23, Núm. 4, pp. 505-528

  10. Exploring social responsibility, social marketing and happiness using artificial intelligence, automated text analysis and correspondence analysis

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 549-574

  11. Guest editorial: Happiness management – A holy grail to be discovered by companies in the age of artificial intelligence

    Journal of Management Development

  12. International University Network of Happiness

    International congress on sustainable social development and INDESS workshop (Dykinson)

  13. Introducción

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 19-22

  14. La comunicación en Twitter de los clubes de fútbol de la 1º RFEF en España

    RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 12

  15. La comunicación digital de los alcaldes durante el confinamiento en España

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 549-566

  16. La efectividad publicitaria enoturística: una comparativa de Instagram vs Facebook mediante técnicas de neuromarketing

    Entre pantallas y realidades: una travesía por el universo audiovisual (McGraw Hill España), pp. 871-892

  17. La enseñanza del marketing, economía y dirección de empresas mediante técnicas de inteligencia artificial

    Los retos de la inteligencia artificial en contextos educativos (CEU Ediciones), pp. 109-120

  18. La narrativa del político-influencer y su fandom: El caso de Isabel Díaz Ayuso y los ayusers en Instagram

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 1, pp. 285-303

  19. Social marketing and happiness in employment. Evidences from Glassdoor

    BMC Psychology, Vol. 12, Núm. 1

  20. Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social

    Tirant lo Blanch