Articles (26) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2024

  1. Academic identities in today’s university: a visual study

    Higher Education Research and Development

  2. Concepciones del alumnado universitario de educación sobre la(s) infancia(s): constantes hegemónicas y retos disidentes

    Psicoperspectivas, Vol. 23, Núm. 1, pp. 21-30

  3. Connect the dots: connecting problem solving and videogames in initial training of early childhood education teachers

    Frontiers in Education, Vol. 9

  4. Credibilidad docente y compromiso académico como predictores de la satisfacción del alumnado universitario no tradiciona

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 2, pp. 263-272

  5. Digital education and the Sustainable Development Goals. A narrative

    Revista Lusofona de Educacao, Vol. 61, Núm. 61, pp. 157-173

  6. Early Career Academic’s Associations: A Study of Resistance and Empowerment on Social Media

    Higher Education Policy

  7. Educación e Inteligencia Artificial: Un Análisis desde la Perspectiva de los Docentes en Formación

    REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, Vol. 22, Núm. 2, pp. 33-50

  8. Efficacy of technology-based parenting programmes in reducing behaviour problems: An analysis of systematic reviews and meta-analyses

    Child and Family Social Work, Vol. 29, Núm. 2, pp. 450-464

  9. Enhancing Argumentation and Decision-Making of Preservice Early Childhood Education Teachers Through Role-Playing on Animal Experimentation

    Science and Education

  10. Interculturalidad e identidad en la frontera sur de Europa: la visión de sus habitantes jóvenes

    Estudios Fronterizos, Núm. 25

  11. La Mesías, el delirio y la educación

    Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 5, Núm. 1, pp. 130-133

  12. La alfabetización ambiental en los currículos de Educación Infantil y Primaria derivados de la LOMLOE

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 21, Núm. 2, pp. 2501

  13. La proletarización del profesorado como efecto de las políticas neoliberales en educación

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 1, pp. 15-30

  14. Mathematical Anxiety among Primary Education Degree Students in the Post-Pandemic Era: A Case Study

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 2

  15. Media and information literacy (MIL) and emerging methodologies in early childhood education and primary education degrees in Andalusia

    JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 61-76

  16. Model-based analysis of the impact of a teaching-learning sequence about carbonated drinks on students’ understanding of the dissolution of gases in liquids

    International Journal of Science Education

  17. Morphology does not matter: WSe<sub>2</sub> luminescence nanothermometry unravelled

    Nanoscale

  18. Necesidades formativas de los entrenadores de fútbol adaptado

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 53, pp. 590-597

  19. Photoluminescent Bi-doped CsPbX3 (X: Br, I) perovskite quantum dots for optoelectronic devices

    MRS Bulletin

  20. Self-Perception of Young University Students About Their Leisure Time Before, During and After COVID-19. An Approach to the Spanish Context

    Italian Sociological Review, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-27