Artículos (13) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Abordando la lectura entre universidad y escuela

    Dosier Graó, Núm. 9, pp. 99-100

  2. Concepciones y prácticas docentes para una educación literaria en el primer ciclo de Educación Infantil (0-3)

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 199-208

  3. Genomic and phenotypic analysis of invasive Streptococcus suis isolated in Spain reveals genetic diversification and associated virulence traits

    Veterinary research, Vol. 55, Núm. 1, pp. 11

  4. INITIAL TEACHER TRAINING AND BIOGRAPHIES OF WOMEN IN ILLUSTRATED NON-FICTION BOOKS

    Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 122, pp. 106-120

  5. LITERARY EDUCATION AND GENDER PERSPECTIVE-WORKSHOP #MENOSMUSAS ON READING AND LITERARY CREATIVITY

    Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 122, pp. 121-133

  6. La lectura fácil como recurso inclusivo en la formación de lectores literarios

    Dosier Graó, Núm. 9, pp. 92-94

  7. Perfiles lectores adolescentes: lectura en papel versus digital

    REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Núm. 26

  8. Public policies for undergraduate Education: Brazilian scientific production in international circulation

    Ensaio, Vol. 32, Núm. 122

  9. Resolución de problemas y competencia en comunicación lingüística

    Dosier Graó, Núm. 9, pp. 58-61

  10. Semiótica de microtextos multimodales: De los libros informacionales al conocimiento en red

    Signa: Revista de la Asociación Española de Semiótica, Núm. 33, pp. 131-155

  11. Sustainable Development Goals and initial training: betting on communicative competence and active methodologies from their teaching conceptions

    Revista Lusofona de Educacao, Vol. 61, Núm. 61, pp. 89-108

  12. Towards digital competence from the conception of students in language instruction: A study within the master's degree in teaching in Andalusia

    JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 45-60

  13. Vademecum of artificial intelligence tools applied to the teaching of languages

    JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 77-94