Departament
Didáctica de la Lengua y la Literatura
Articles (13) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2024
-
Abordando la lectura entre universidad y escuela
Dosier Graó, Núm. 9, pp. 99-100
-
Concepciones y prácticas docentes para una educación literaria en el primer ciclo de Educación Infantil (0-3)
Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 199-208
-
Genomic and phenotypic analysis of invasive Streptococcus suis isolated in Spain reveals genetic diversification and associated virulence traits
Veterinary research, Vol. 55, Núm. 1, pp. 11
-
INITIAL TEACHER TRAINING AND BIOGRAPHIES OF WOMEN IN ILLUSTRATED NON-FICTION BOOKS
Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 122, pp. 106-120
-
LITERARY EDUCATION AND GENDER PERSPECTIVE-WORKSHOP #MENOSMUSAS ON READING AND LITERARY CREATIVITY
Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 122, pp. 121-133
-
La lectura fácil como recurso inclusivo en la formación de lectores literarios
Dosier Graó, Núm. 9, pp. 92-94
-
Perfiles lectores adolescentes: lectura en papel versus digital
REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Núm. 26
-
Public policies for undergraduate Education: Brazilian scientific production in international circulation
Ensaio, Vol. 32, Núm. 122
-
Resolución de problemas y competencia en comunicación lingüística
Dosier Graó, Núm. 9, pp. 58-61
-
Semiótica de microtextos multimodales: De los libros informacionales al conocimiento en red
Signa: Revista de la Asociación Española de Semiótica, Núm. 33, pp. 131-155
-
Sustainable Development Goals and initial training: betting on communicative competence and active methodologies from their teaching conceptions
Revista Lusofona de Educacao, Vol. 61, Núm. 61, pp. 89-108
-
Towards digital competence from the conception of students in language instruction: A study within the master's degree in teaching in Andalusia
JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 45-60
-
Vademecum of artificial intelligence tools applied to the teaching of languages
JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 77-94