Publicaciones en las que colabora con JUAN MANUEL DODERO BEARDO (24)

2021

  1. Evidence-based assessment of student performance in virtual worlds

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-17

2019

  1. Clustering analysis of gamebased learning: Worth it for all students?

    Journal of Gaming and Virtual Worlds, Vol. 11, Núm. 1, pp. 45-66

  2. Computación creativa y desarrollo centrado en el usuario para el aprendizaje

    IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 30, pp. 26-32

2018

  1. A community-driven mobile system to support foreign language learning

    Multidisciplinary Perspectives on Human Capital and Information Technology Professionals (IGI Global), pp. 95-115

  2. Exploring the potential of a 360ºvideo application for foreign language learning

    ACM International Conference Proceeding Series

  3. Iniciar al alumnado de Estudios Ingleses en la investigación científica a partir de TFGs centrados en revisiones sistemáticas de la literatura

    REDU: Revista de Docencia Universitaria, Vol. 16, Núm. 2

2017

  1. Agenda colaborativa para el aprendizaje de idiomas: del papel al dispositivo móvil

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 20, Núm. 2, pp. 119-139

  2. Retrieving objective indicators from student logs in virtual worlds

    Journal of Information Technology Research, Vol. 10, Núm. 3, pp. 69-83

  3. Tendencias y tipos de aprendizaje en MALL: una revisión sistemática de la literatura (2012-2016)

    La innovación docente como misión del profesorado. Actas del IV congreso internacional sobre aprendizaje, innovación y competitividad, CINAIC 2017

2016

  1. A collaborative mobile learning system to facilitate foreign language learning and assessment processes

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Assessing foreign language learning through mobile game-based learning environments

    Blended Learning: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 964-981

  3. Assessing foreign language learning through mobile game-based learning environments

    International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, Vol. 7, Núm. 2, pp. 53-67

  4. Autoría y analítica de aplicaciones móviles educativas multimodales

    XVIII Simposio Internacional de Informática Educativa, SIIE 2016 (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 289-294

  5. Motivation, students’ needs and learning outcomes: a hybrid game-based app for enhanced language learning

    SpringerPlus, Vol. 5, Núm. 1

  6. VWQL: un lenguaje específico de dominio para la obtención de indicadores objetivos del aprendizaje de idiomas en mundos virtuales

    Jornadas de Innovación Docente Universitaria (UCA)

2014

  1. Foreign language learning using a gamificated app to support peer-assessment

    ACM International Conference Proceeding Series